Varicocel !

09-01-2017
axxxy
Nu este medic/terapeut
axxxy
Bună ziua, acum 8 luni am făcut o operație de varicocel pe partea stânga, acum de ceva timp o luna aproximativ, a început sa ma doară testicolul unde am avut operatia doare la palpare și un urma unui efort fizic intens, uneori durerea se lasă în piciorul stâng sau chiar în ambele picioare, totodată ma doare și traiectul de unde au fost făcute găurile în abdomen pana jos la testicol (operație laparoscop), poate fi vorba de o recidiva sau ce poate fi ?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

22-02-2021, ora 09:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog, Urolog sau Dermatolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 38 specialități medicale.
Întreabă un doctor acum!   >
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.