Varicocel la 12 ani si ulterior operat

14-03-2015
Krakatau94
Nu este medic/terapeut
Krakatau94
Buna ziua!
La varsta de 12 ani am fost diagnosticat cu varicocel si operat.In prezent insa, la aproape 9 ani de la varicocelectomie, testiculul(stang) sau cel putin partea stanga a sacului scrotal este de 2 ori mai mare decat celalalt. La palpare se simt niste intarituri inferior si posterior de testicul. Mentionez ca la o vreme dupa operatie testiculul stang era cat de cat proportionat in raport cu cel drept insa pe masura trecerii timpului starea s-a agravat. Urmeaza sa merg la medic in urmatoarele saptamani insa sunt curios care sunt sansele sa raman infertil, daca operatia a fost un esec date fiind simptomele sau daca varicocelul s-a instalat din nou. Multumesc anticipat!
5 comentarii
0
14-03-2015, ora 23:57
MARTON
Nu este medic/terapeut
MARTON
Eu nu sunt medic dar poti cere medicului sa se uite si la rinichi cand i-ti face ecografia, si eu ara sa fiu operat de varicocel cand eu aveam cancer pe rinichi.
0
15-03-2015, ora 23:09
Krakatau94
Nu este medic/terapeut
Krakatau94
Mmm..putin probabil. Sunt student in anul 1 la medicina si din ce stiu daca as fi avut asa ceva la rinich ar fi existat simptome destul de evidente. Multumesc frumos insa pentru gand. Apreciez.
0
16-03-2015, ora 13:56
MARTON
Nu este medic/terapeut
MARTON
Nu te contrazic dar pana la operatie am fost consultat de 5 medici din spitale diferite, control vizual cat si palpare si inafara de crize de inima, "varicocel" si varice pe un singur picior nu aveam alte simptome.
0
22-06-2021, ora 08:39
Mariius
Nu este medic/terapeut
Mariius
Te ai operat esti mai bine? Vreau să fac ai eu această operatie de asta intreb. Si m-ar ajuta mult un raspuns de la cineva care a trecut prin asa ceva.
0
07-08-2021, ora 20:37
Ionutz06
Nu este medic/terapeut
Ionutz06
Salut.Normal trebuie sa se simtă venele deasupra testiculului?Mulțumesc!
Adaugă un comentariu / răspuns