vomat dupa ce am luat pastila

14-08-2011
mary5
Nu este medic/terapeut
mary5
Buna ziua, am si eu o intrebare. Dupa ce am luat pastila Yasmin cu o mica intarziere (trebuia luata la ora 23 si eu am luat-o la 23:45) am vomat la vreo 2-3 ore. Apoi peste inca vreo 2-3 ore am avut contact sexual neprotejat. Urmatoarea pastila am luat-o in mod normal la ora corespunzatoare. Exista vreun risc?
1 comentarii
0
16-08-2011, ora 12:48
laruka
Nu este medic/terapeut
laruka
Nu, acel contact neprotejat nu este cu risc. Insa de acum(de atunci) te protejezi suplimentar 7 zile - 7 pilule active.
Practic, pilula se absoarbe in 4 ore in organism. Daca versi sau ai diaree in primele 4 ore de cand ai luat pilula, trebuie sa te protejezi suplimentar urmatoarele 7 zile, cat iei 7 pilule.
In momentul respectiv ai fost protejata pentru ca nu au trecut mai mult de 36 de ore de la ultima pilula luata si absorbita de organism. Deci, ceea ce ai spus tu ca iei pilula la ora 23, dar ai luat-o cu o intarziere de 45 de minute, ea poate fi luata cu o intarziere de maxim 12 ore. Este bine sa nu se intample prea des, dar cand se intampla...nu-i grav.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Voma si diaree - primul ajutor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.