vreau sa slabesc cum e posibil?

buna am 15 merg pe 16 curind. problema mea e ca am 165 si 50 kg dar vreau sa am 45 kg.. kum e posibil sa slabesc intr-un timp scurt????? :(((((((( help me. nu sunt grasa... dar in partea abdomenului si burta simt ca totusi este cite ceva... ajutati-ma cu un sfat? sa tzin diete? ceva de genul asta?
1 comentarii

dietele nu ajută prae tare mai ales cele drastice- mai bine renunţaţi la dulciuri, carbogazoaze etc şi încercaţi să faceţi 30 minute de exerciţii pe zi- alergat, abdomene- nu ceva foarte exagerat.

HEMOROIZI? FISURI ANALE? Tratament fără operație și fără internare!
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici

OptiBac - probiotice adaptate nevoilor tale
Optibac Probiotic zilnic Extra Forte are o concentratie de 20 miliarde de bacterii vii si contine Lactobacillus acidophilus NCFM - cea mai cercetata tulpina acidophilus din lume. Este probioticul ideal pentru persoanele care au urmat un tratament indelungat cu antibiotice, se confrunta cu alergii sau afectiuni digestive. Detalii aici
Optibac Probiotic zilnic Extra Forte are o concentratie de 20 miliarde de bacterii vii si contine Lactobacillus acidophilus NCFM - cea mai cercetata tulpina acidophilus din lume. Este probioticul ideal pentru persoanele care au urmat un tratament indelungat cu antibiotice, se confrunta cu alergii sau afectiuni digestive. Detalii aici
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 7Alimentatie sanatoasa-dieta
- 3Va rog sa ma ajutati, vreau sa slabesc
- 1Ce am? Ce fac? M-am ingrasat 8 kg in 6 luni!
- 5"castig" 27 kg in 2 ani... ce sa fac sa ajung la o greutate normala?
- 3analize medicale in urma unor ameteli, tiuitulor in urechi si slabirii