ROmedic Black Friday:  reduceri la serviciile de promovare a cabinetelor, clinicilor și firmelor medicale

Yasmine - cand sa le iau?

31-07-2008
aki
Nu este medic/terapeut
aki
buna!am fost la ginocolog pt ca ma durea tare un ovar.ma rog mia dat pastile...si am cerut sami prescrie si niste anticonceptionale pt ca eu cu prietenu meu nu mai avem incredere in prezervativa.mia prescris pe reteta pilulele jasmin...si mia zis sa le incep sa le iau in prima zi de ciclu fluid.ma rog...mie mia fost venit mentruatia pe 8-9 iulie.iar azi ca suntem in 31 miau venit iar..ce fac le iau acuma?????ajutatima va rog...mentionez ca nu am mai luat pilule nu stiu prea multe drespre ele!!!!multumesc
15 comentarii
0
01-08-2008, ora 00:00
morena1r
Nu este medic/terapeut
morena1r
Stai lin, aki.In primele 2-3 luni, de la anticonceptionalele orale mai apar unele dezechilibre.Dar daca persista peste 3 luni mergi din nou la medic sa-ti recomande altele.
0
05-08-2008, ora 00:00
aki
Nu este medic/terapeut
aki
merci mult...
dar eu nu am mai luat pilule.dar de acum astept pana la ciclu urmator.sa te incep.ms mult
0
07-04-2009, ora 14:52
monica manta
Nu este medic/terapeut
monica manta
Buna ziua.am si eu o nelanurire.am inceput sa iau contraceptive jasmin de o luna, acu sunt in alea 7 zile pauza.cand incep sa iau al 2 blister folosesc si alte metode de contraceptie saunu e nevoie.Va multumesc anticipat.
0
18-05-2009, ora 18:51
ravyoana
Nu este medic/terapeut
ravyoana
buna!si mie mi-au fost rec.de catre medic pilulele jasmine.am totusi nelemuriri in privinta lor, iar daca cineva ma poate ajuta, as fi ft.recunoscatoare.nu am luat niciodata pilule, asa ca ast.urmatoarea menstruatie sa incep sa le iau.am inteles ca tre luate din prima zi a ciclului, timp de 21 de zile, incluzand zilele cu menstra.dupa care se face pauza o sapt.in acea sapt.tre sa folosesti prezervativ sau nu?iar daca totusi nu vine ciclul, din a 8-a zi incepi obligatoriu o noua folie de pilule?astept raspuns, daca se poate.va rog!!!va multumesc!!!
0
18-05-2009, ora 20:23
Tangerine88
Nu este medic/terapeut
Tangerine88
EU folosesc yasmin si din punctul meu de vedere mi se par foarte bune! Pilulele se incep din prima zi de ciclu menstrual, 21 zile, dupa care se face puaza 7 zile, urmand ca in a8a zi chiar daca inca esti la ciclu sa incepi o noua folie! Normal ciclul trebuie obligatoriu sa iti vina in cele 7 zile de pauza chiar si in a 8a, daca nu poate fi o dereglare sau poate ai ramas insarcinata! Este recomandata protectie suplimentara, in cele 7zile de pauza dar in general se considera ca ai fi la ciclu si nu e nevoie! In prima luna de folosire am avut o sangerare mica permanent cele 28 zile dar dupa ciclu menstrual la inceperea noii folii nu am mai avut nimic! Deci daca aveti acea sangereare sa nu va speriati este normal! Multa santate!
0
06-06-2009, ora 20:54
coral13
Nu este medic/terapeut
coral13
salutare!! eu am luat yasmin 3 ani..si nu am avut pb niciodata..am ranuntat la ele 3 luni si dupa a 2 am ramas inssarcinata, am facut intrerupere de sarcina si acum...dupa 7 sapt mi-a venit ciclul acum le-am inceput din nou...am fost multumita de ele...asa k nu va speriati k sunt bune efecte adverse nu am avut...
0
18-01-2010, ora 16:36
janynee
Nu este medic/terapeut
janynee
buna!!am si eu o intrebare.Daca iau anticonceptionale si capsula de slabit in aceeasi perioada este vreo problema? Va multumesc
0
19-01-2010, ora 22:36
eu-miha
Nu este medic/terapeut
eu-miha
buna tuturor, , , am si eu o dilema;este prima data cand iau anticonceptionale, am inceput cu yasmin.Totodata sunt in perioada sesiunii, examenelor, as vrea sa stiu daca imi afecteaza in vreun fel psihicul, capacitatea de memorare?
Este prima luna cand le iau, ce se intampla daca nu le mai iau la mijlocul perioadei?este posibil sa-mi apara scufita? dupa cat timp, cate zile??
Daca imi doresc sa aman sosirea scufitei si continui cu o alta folie voi avea stari de rau sau cea neobisnuit, nervi, ?
stiu ca sunt multe intrebari dar va rog sa ma ajutati.Multumesc mult si raman datoare.
0
20-01-2010, ora 00:09
Issa23
Nu este medic/terapeut
Issa23
@ eu-miha, Nu mama..nu are legatura cu ce spui tu... :)
0
20-01-2010, ora 08:44
eu-miha
Nu este medic/terapeut
eu-miha
multumesc mult de tot, m-am mai linistit, , , dar care e treaba cu slabitul?sau ingraseatul?prietena mea folosea alte antibebe si a ajuns la 95 de kg, acum foloseste yasmin de 4-5 luni si a slabit pana la 75 de kg.Acestea reactioneaza diferit in functie de organism, banuiesc.?
merci mult de tot.
0
20-01-2010, ora 14:14
Issa23
Nu este medic/terapeut
Issa23
Pai cand iei anticonceptionale, nu trebuie sa le iei de capul tau, sa te duci la farmacie si pe ce pui ochii aia si iei ! te duci la un control, si iti recomanda doctorul, antinconceptionalele astea sunt si ele pe baza de hormoni, mai putini, mai multi..etc.depinde. De aceea majoritatea fetelor se sperie " Vai nu iau anticonceptionale, ma ingras !" asta e o prostie, ca daca te duci la doctor si iti recomanda nu e problema. e o prostie asta cu ingrasatul indusa de psihicul "nostru" [ vai o sa am pofta de mancare, vai aia, si aia, si normal ca ai tendinta sa mananci sau sa te infometezi ca te gandesti ca te ingrasi ]... totul e in functie de organism. daia trebui mers la doctor, pentru ca unele anticonceptionale care merg "la majoritatea" tie sau ei poate nu ii priesc, si se ingrasa... intelegi ? si in cazul ala trebui mers la doctor si facut control si recomandate alte anticonceptionale.. ca, chestie, toate se fac cu control..nu aiurea, ca apoi tot tu tragi sa iti revii nu..farmacistu.sau o prietena ce iti recomanda, ce foloseste ea sau vecina ! sper ca ti.am putut fi de folos, te pup.
0
20-01-2010, ora 14:30
ROMY_S
Nu este medic/terapeut
ROMY_S
buna!eu i-au jasmine de aprox 2ani si am o nelamurire:in cele 7zile in care tb sa-ti vina menstruatia poti face sex neprotejat?(mentionez ca mie imi apare menstruatia spre sfarsitul acelei per de 7zile).Am mai observat ca per de menstruatie este d 2, max3zile si inafara acelei per (cam in ultimele zile in care mai iau anticonceptionalele)am o scurgere maro inchis...ceea ce ma nelinisteste...sa fie oare o problema???multumesc!
0
20-01-2010, ora 14:38
Issa23
Nu este medic/terapeut
Issa23
Mmm...daca iei de 2 ani, la tine cred ca nu se mai pune problema de acel spotting.. nu stiu, sau mai este posibilitatea, daca fumezi, sa iti mai apara din timp in timp scurgerea aia maronie, asta este posibil.. din cate stiu. iar in pauza aceea de 7 zile esti protejata, ca la toate anticonceptionalele, si mai ales daca le iei regulat..
.si da, menstruatia apare spre sfarsitul sau jumatea perioadei de pauza, gen ziua a 3a sau a 4a.. si tine si dupa nitel, e normal, oricand iti vine menstruatia, si oricum, tu tot incepi sa iei din a 8a zi pastilute iar ! te pup.
0
20-01-2010, ora 14:42
ROMY_S
Nu este medic/terapeut
ROMY_S
Nu, nu fumez...dar in ultima per am fost putin racita...poate si din cauza asta!Nu mi se intampla in fiecare luna sa am aceea scurgere insa din cand in cand mai apare...multumesc pt raspuns!
0
21-01-2010, ora 12:09
eu-miha
Nu este medic/terapeut
eu-miha
mi-au fost recomandate in vara, de medicul meu, dar eram in febra examenului de bacalaureat si a examenului de admitere la facultate si nu am vrut sa imi mai iau o responsabiliotate pe cap(pastila la ora fixa), asa ca am tot amanat momentul inceperii, pana acum 4-5 zile cand am gasit reteta si mi-au adus aminte (bineinteles ca uitasem in cele din urma de pastile) asa ca ma fugit la farmacie si le-am luat.(eram in a 3 a zi).Farmacista mi-a zis ca e ok daca incep sa le folosesc chiar daca e a 3 a zi dar 7 zile sa folosesc o metoda suplimentara de protectie. Ideea e ca am citi pe prospect ca ar produce unele dulburari ale sistemului nervos si psihice...de asta m-am panicat si am cerut ajutorul. Iar cu ingraseatul, , , imi e frica pt ca am mai patit-o cu unii doctori(in clasa a 10 m-au indopat cu vitamax pe motiv ca eram anemica-asa zic ei) si am luat vreo 15 kg.de la 45 am ajuns la 60.Am dat ff greu jos, iar de atunci cand imi recomanda doctorul ceva mai cer si altora pareri, , ma documentez despre medicamentul/tratamenul respectiv pt siguranta mea.Oricum pastilele trebuie sa le iau 3 luni, nu cred ca mi-ar dauna chiar atat de tare. va multumesc mult de tot pt ajutor.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.