Act sexual anormal

05-07-2021
Andiaa
Nu este medic/terapeut
Andiaa
Buna ziua, sunt o fata de 22 de ani si vara trecuta mi am incept viata sexuala. Totul a decurs foarte bine, ma simteam foarte bine, din ce in ce mai bine si chiar simteam placere si lucruri misto.Dar de o vreme ma doare in timpul si dupa actu sexual, am fost la ginecolog. Am facut ecografie transvaginala, teste de secretii, papanicolau...tate au iesit bune. Apare o inflmatie, atat. Nu inteleg de ce ma doare? Inainte nu ma durea, baiatul ete acelasi, actul sexual este la fel, nu e mai dur, nu e mai brutal, sentimentele sunt mai aplificate. de ce atunci durerea?
9 comentarii
0
05-07-2021, ora 10:12
Psiholog Niculina Ciuperca
Psihologie, București
Psiholog Niculina Ciuperca
Încearcă să iei 10 zile cicatridina ovule, se găsesc la orice farmacie. Hrănesc vaginul, sunt antiinflamatorii, dă elasticitate, previn anumite infecții. Dacă nu rezolvi nici cu asta, caută un psihosexolog, să nu fie o problemă emoțională neconștientizată.
0
05-07-2021, ora 11:01
Andiaa
Nu este medic/terapeut
Andiaa
Mi a recomandat medicul ginecolog zifex ovule 7 zile. Le am luat și nimic...
0
05-07-2021, ora 12:12
Psiholog Niculina Ciuperca
Psihologie, București
Psiholog Niculina Ciuperca
Încearcă astea, și vezi cum te simți. Conțin și acid hialuronic – factorul principal în procesul de formare a unui țesut sănătos, formează un strat protector care protejează vaginul de microorganisme patogene (cauzatoare de boli).

Extractele din Centella Asiatica, Gălbenele, Aloe Vera și Arbore de Ceai sunt o combinație unică, patentată, din extracte naturale special selectate, care au o acțiune vasoprotectoare, antiiflamatoare, antifungică, antivirală și calmantă.

Cicatridina ovule este un produs care poate fi folosit îndelungat, astfel că îl poți folosi la nevoie fără restricții.
0
05-07-2021, ora 13:54
Dr. Rares Ignat
Psihologie, Bucuresti
Dr. Rares Ignat