3 moduri de a vă îmbunătăți serviciile medicale in 2022

©

Autor:

3 moduri de a vă îmbunătăți serviciile medicale in 2022

La începutul pandemiei COVID-19, companiile din domeniul sănătății din lumea întreagă s-au confruntat brusc cu provocări noi și intense. Pe măsura ce incertitudinile continuă să persiste în 2021, singurele companii care vor supraviețui și vor ieși invingătoare sunt cele care privesc noi modalități de poziționare și adaptare rapidă la noul mediu. În acest articol vom analiza câteva moduri în care companiile din domeniul medical - atât mici cât și mari - își pot îmbunătăți serviciile medicale in 2022.


Ca organizație medicală, furnizarea unei experiențe optime de îngrijire este principala prioritate. Pe fondul întreruperilor tehnologice  la care asistă in prezent industria medicală, poate fi dificil să vă gândiți la modalități de a atrage clienți noi și de a vă dezvolta afacerea. Într-un astfel de scenariu, trebuie să aveți strategii solide pentru a vă dezvolta lista de clienți.


Prin urmare, dacă vă intrebați cum vă puteti imbunătăți serviciile medicale, iată cum poate veni tehnologia in sprijinul dvs.:
 

1. Simplificarea fluxului de lucru cu ajutorul tehnologiei

Potrivit unui studiu (accesați pdf) recent, 94% dintre reprezentanții domeniului sănătății raportează că blockchain-ul, inteligența artificială (AI) și alte tehnologii emergente au accelerat ritmul inovației in ultimii ani.
Raportul arată de asemenea că 77% dintre persoanele aflate în poziții de conducere in domeniul medical cred că angajații lor sunt in prezent mai avansați digital decat organizația lor. Această situație duce la angajați care trebuie să aștepte ca industria să țină pasul cu inovația digitală.
Adoptarea noilor tehnologii nu este doar o necesitate de moment. Tehnologia vă poate ajuta afacerea din domeniul medical să crească rapid, accelerand ritmul în care vă atingeți obiectivul final.


De exemplu, companiile pot beneficia de Machine Learning (invățare automată), o subramură a Inteligenței Artificiale, oferind personalului sprijin în luarea deciziilor clinice bazate pe date - și deschizând astfel calea pentru un potențial sporit de venituri. In mod similar, automatizarea și analiza predictivă pot juca un rol vital in eliminarea excesului de muncă a personalului, astfel incât aceștia să poată aloca mai mult timp pentru alte sarcini importante.


Când vine vorba de asigurarea bunăstării prin tehnologie, dispozitivele IoT purtabile pot urmări semnele vitale. Chatbot-urile pot realiza diagnosticarea inițială pe baza simptomelor identificate de dispozitivele purtabile.
O altă inovație tehnologică care și-a dovedit potențialul în transformarea furnizării serviciilor de îngrijire și în creșterea rezultatelor pe frontul direct de îngrijire a fost migrarea serviciilor medicale către domeniul online. Implementarea stocării in format electronic pe servere disponibile 24x7 este importantă pentru păstrarea in siguranță a dosarelor medicale electronice ale pacienților și duce la eficientizarea semnificativă a domeniului medical. Această schimbare se traduce direct prin economii crescute de costuri și un mai mare acces la asistență medicală de calitate.


Beneficiile care vin odată cu adoptarea acestor tehnologii sunt nesfârsite - atât pentru furnizori, cât și pentru pacienți. Prin urmare, organizațiile de asistență medicală care nu au deja implementat acest model ar trebui sa ia in calcul integrarea acestuia iar cele care îl au deja ar trebui să se gândească la dezvoltarea acestuia in continuare. Soluțiile de gazduire web pentru domeniul medical pot fi oferite de un furnizor specializat precum Hostx, una dintre cele mai vechi companii din domeniul serviciilor de web hosting.
Explorarea unor noi modalități de a include inovații tehnologice în modelul dvs. de afaceri poate face minuni pentru organizația dvs. și vă poate plasa inaintea concurentilor.
 

2. Construirea unei prezențe puternice pe rețelele sociale

În zilele noastre, aproape 71% dintre consumatorii care au avut o experiență placută in domeniul social media cu o marcă sau legată de vizita la un cabinet medical, este probabil să o recomande in continuare.
Dacă doriți să vă dezvoltați rapid activitatea de asistenta medicală dar și pentru a vă îmbunătăți serviciile medicale, construirea unei prezențe pe canalele de socializare sau consolidarea acesteia este extrem de importantă. Rețelele sociale vor  crește transparența în ceea ce privește costurile, valoarea și rezultatele. Pacientii vor primi numeroase informații prin intermediul canalelor sociale iar dvs. veți afla care sunt aspectele pe care trebuie sa le îmbunătățiți.


O modalitate eficientă de a vă extinde acoperirea prin intermediul rețelelor sociale este prin includerea marketingului de conținut in strategia dvs. de crestere. Trebuie să continuati să partajați continuu conținut valoros (relevant și care să atragă) pe canalele de socializare ale cabinetului dvs. medical, pentru a vă asigura că atrageți in permanență oameni. Cu cât este mai mare interacțiunea acestora, cu atât sunt mai mari șansele de a fi observat și de a vă crește numărul de pacienți.
În plus, puteți menține pe website-ul dvs. o secțiune de tip blog, de unde puteți distribui in mod regulat pe canalele de socializare ale cabinetului dvs. pentru a oferi clienților noutăți.


Marketingul prin intermediul rețelelor sociale va extinde acoperirea afacerii dvs. de asistență medicală și va atrage mai mulți pacienți chiar și în perioade mai dificile deoarece oamenii sunt conectați online practic acum mai mult ca niciodată.
 

3. Extinderea gamei de produse și servicii

Adăugarea de produse sau servicii noi pentru a extinde modelul existent se poate dovedi o alegere înțeleaptă pentru afacerea dvs. Acordați atenție schimbărilor demografice din comunitatea dvs. și utilizatorilor, efectuați modificări in conformitate cu schimbări semnificative și promovați-vă cele mai recente oferte prin publicitate strategică și direcționată.
De exemplu, dacă tratați mulți adulți cu copii mici sau femei insărcinate puteți lua in considerare adăugarea unui medic pediatru in echipa dvs. medicală.


Dacă cabinetul dvs. nu are deja o platformă de telemedicina integrată, acum ar fi cel mai bun moment pentru a adopta aceasta soluție tehnologică de ultimă generație pentru cabinetul dvs.
Fiți bine informat cu privire la ceea ce au nevoie oamenii din comunitatea dvs. Satisfăcând o cerere specifică la momentul potrivit, vă puteți extinde rapid baza de clienți și crește succesul afacerii dvs.
În cele din urmă, nu încercați să produceți și să implementați idei izolate. Colectați sugestii din exterior și din interiorul echipei dvs. Lucrați cu angajatii dvs. - aceștia pot fi generatori de idei valoroase.


În plus, observați ce fac alte companii de pe nișa dvs. A vedea ce au facut omologii dvs. de pe piață poate "aprinde" gândirea creativă. Apoi, explorați aceste idei impreună cu angajatii dvs. și identificați noi posibilități. Încercați să deveniți cat mai creativ posibil in acest proces și să vă desprindeți de orice gândire tradițională despre afacerea dvs.
Acest pas este extrem de important pentru a decide cat de eficient creșteți, intrucât o organizație poate avea succes doar dacă fiecare dintre angajații sai este aliniat la un obiectiv comun și oferă o productivitate maximă la nivel individual.
 
Sperăm ca v-am dat cateva idei pentru a vă imbunătăți serviciile medicale. Nu uitați, in mediul online, totul incepe cu un serviciu de gazduire web de calitate, adaptat domeniului medical. Nu compromiteți reputația dvs. medicală, alegând un pachet de gazduire ieftin deoarece vă veți alege cu perioade de nefuncționare, posibil veți pierde date și cel mai important, veți pierde clienți.


Data actualizare: 10-12-2021 | creare: 10-12-2021 | Vizite: 848
©

Copyright ROmedic: Articolul se află sub protecția drepturilor de autor. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!

Alte articole din aceeasi sectiune: