Adulții cu anxietate de separare, mai susceptibili la reclamele legate de casă
Autor: Costin Oana

Tulburarea de anxietate de separare la adulÈ›i constă într-o anxietate excesivă a acestora privind ideea separării de locurile sau persoanele cu care au o puternică legătură de ataÈ™ament.
În ceea ce priveÈ™te reclamele care abordează concepte legate de cămin, acestea sunt foarte frecvente.
În cadrul studiului, participanÈ›ii au completat un chestionar care măsoară nivelul de anxietate de separare (acesta a fost publicat de Institutul American de Psihiatrie). Apoi au citit pe internet o reclamă la o companie aeriană fictivă. Reclama a fost prezentată participanÈ›ilor în două variante: o versiune făcea referire la tema „întoarcerii acasă la familie”, iar cealaltă se baza pe ideea „de a vedea lucruri noi”.
S-a observat că persoanele cu un scor ridicat la chestionarul de anxietate de separare au fost mult mai atrase de prima variantă a reclamei, care făcea referire la ideea de „acasă” decât celelalte.
Dacă pentru cei din domeniul marketingului acestea sunt veÈ™ti îmbucurătoare, autorii atrag atenÈ›ia asupra impactului asupra consumatorilor cu această tulburare, pentru care rezultatele nu sunt la fel de pozitive.
Studiul a fost publicat în Journal of Social and Clinical Psychology.
Sursa: Science Daily
Copyright ROmedic: Articolul se află sub protecția drepturilor de autor. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!
- Implant silicon sani
- Pentru cei cu anxietate si atacuri de panica FOARTE IMPORTANT
- GRUP SUPORT PENTRU TOC 2014
- Histerectomie totala cu anexectomie bilaterala
- Grup de suport pentru TOC-CAP 15
- Roaccutane - pro sau contra
- Care este starea dupa operatie de tiroida?
- Helicobacter pylori
- Medicamente antidepresive?
- Capsula de slabit - mit, realitate sau experiente pe oameni