Adulții cu anxietate de separare, mai susceptibili la reclamele legate de casă

©

Autor:

Adulții cu anxietate de separare, mai susceptibili la reclamele legate de casă
Conform unui studiu recent realizat de o echipă de cercetători de la Vanderbilt's Owen Graduate School of Management, persoanele cu anxietate de separare ridicată sunt mult mai susceptibili la temele de marketing care abordează teme legate de ideea de casă și cămin.

Tulburarea de anxietate de separare la adulți constă într-o anxietate excesivă a acestora privind ideea separării de locurile sau persoanele cu care au o puternică legătură de atașament.

În ceea ce privește reclamele care abordează concepte legate de cămin, acestea sunt foarte frecvente.

În cadrul studiului, participanții au completat un chestionar care măsoară nivelul de anxietate de separare (acesta a fost publicat de Institutul American de Psihiatrie). Apoi au citit pe internet o reclamă la o companie aeriană fictivă. Reclama a fost prezentată participanților în două variante: o versiune făcea referire la tema „întoarcerii acasă la familie”, iar cealaltă se baza pe ideea „de a vedea lucruri noi”.

S-a observat că persoanele cu un scor ridicat la chestionarul de anxietate de separare au fost mult mai atrase de prima variantă a reclamei, care făcea referire la ideea de „acasă” decât celelalte.

Dacă pentru cei din domeniul marketingului acestea sunt vești îmbucurătoare, autorii atrag atenția asupra impactului asupra consumatorilor cu această tulburare, pentru care rezultatele nu sunt la fel de pozitive.

Studiul a fost publicat în Journal of Social and Clinical Psychology.

Sursa: Science Daily

Data actualizare: 12-06-2021 | creare: 20-06-2017 | Vizite: 924
©

Copyright ROmedic: Articolul se află sub protecția drepturilor de autor. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!

Alte articole din aceeași secțiune:

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm: