Accident Vascular ajutor!!!!

08-01-2011
marianiv
Nu este medic/terapeut
marianiv
Buna ziua.Mama mea a avut un AVC hemoragic in urma cu un an si de obicei ii ies analizele normal adica ma refer la timpus quick inr activitate protrombina si fibrinogen.Doar ca de data asta ia iesit fibrinogenul umpic mai mare de cat trebuia limita este 400 si ei ia iesit 434.As vrea sa stiu daca este vreun rist de avc iar sau daca nu cam care ar fi limita de ingrijorare.Si tensiunea oscileaza cand este 11 cu 6 cand este 14 cu 9.
10 comentarii
0
08-01-2011, ora 16:04
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Ce tratament ia ?
0
08-01-2011, ora 17:08
marianiv
Nu este medic/terapeut
marianiv
dimineata la 8 ia enap de 10 mg la pranz ia trombex 1 pastila 75mg+gabapentina+tanakan iar seara la 8 ia o pastila de enap 10mg si ia zis ca atunci cand ii creste tensiunea mult sa ii dea la nevoie o pastila de nebilet de 5 mg parca sau de 10 sii ii scade foarte mult cand ii da pastila aia
0
11-01-2011, ora 11:57
aly0289
Nu este medic/terapeut
aly0289
si surioara mea nush daca se pot numi accidente vasculare.a facut de mai multe ori semi pareza pe partea stanga totul a inceput acum 2 ani...a fost internata in spital i sau facut toate analizele posibile am aduso in italia iam facut iar analize.dar totul fara succes.doctori au spus ca ii pe baza de stres dar eu nu pot sa cred... ultimele analize in italia iau gasit o vena care nu duce bi ne sangele la creier.dar doctori au zis ca nu e grav.nu a primit nici un tratament.nu pot sa cred ca trebe sa treaca prin asa ceva fara sa poata lupta...acum a inceput sa faca la ambele maini si ambele picioare...cum este posibil daca nu are nimik? totul incepe cu o duere de cap insuportabile dupa care mainile si picioarele ii amortesc nu simte nimik prima data a timp de 2 sapt. nu a reusit sa mearga.acum ii mai bine chiar daca le face la ambele maini si picioare ii trece in maxim 30 min:( odata cu trecerea dureri de cap:((((( va ROG SA MA AJUTATI nu mai stiu unde sa intreb ce sa fac
0
11-01-2011, ora 21:49
Terra Mater
Nu este medic/terapeut
Terra Mater
aly0289, contacteaza-ma -*. Nu trebuie sa fii disperata si nici nu te agita prea mult! Evita mai ales sa o faci in preajma sorei tale care are nevoie in primul rand de multa liniste. Da-mi o adresa de e-mail sau messenger si vorbim mai amanuntit.



(*modificat de administrator)
0
13-01-2011, ora 20:32
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
@marianiv : Fibrinogenul putin marit arata o inflamatie existenta in organism dar poate fi si un risc pentru un viitor AVC.avand in vedere ca ea a mai facut anterior un AVC, Tanakan ar trebui luat de trei ori pe zi, dimineata, pranz si seara, 3 luni de doua ori pe an.o pastila pe zi nu o ajuta cu nimic...Tratamentul TA nu-l pot influenta eu, trebuie evitata cresterea acesteia.sa tina si regim cu grasimi si sare putine.
0
07-08-2011, ora 18:45
MARIA BOGDAN
Nu este medic/terapeut
MARIA BOGDAN
tatal meu in varsta de 73 ani, a fost intenat in aprilie cu:AVC ISCHEMIC SYLVIAN STG, hemipareza dreapta, dizartrie, HTA IIC CIC, DZ TIP II.Dupa 14 zile se externeaza cu o stare ameliorata, cu urmarorul tratament:-zomen, tertensif, aspenter, siofor si bilobil.in iunie a trebuit sa-l internam iarasi, era ametit si prezenta dureri de cap si diabetul era dezechilibrat, reactie anxios-depresiva.La externare i se mai adauga betaserc si alprazolan, PT ca nu i se regla glicemia a trecut pe insulina, 12 unitati seara si 1 amaryl dimineta.Acum glicemia ii este 90 -98, dar iarasi se plange ca este ametit si de 3 zile il doare capul in frunte.Nu stiu ce sa mai fac cu el.unde sa-l mai duc.!!!Mentionez ca a fost internat la BLAJ, jud, ALBA.Acum i-a intrat in cap sa-l duc la CLUJ.Va rog sa-mi spuneti ce sa fac, daca este ceva normal sa fie ametit, ce-i cu durerile de cap? ce as putea sa-i dau pt ameliorare, va rog dati-mi un sfat.Aici i s-a facut CT craniu.si avem un neurolog tot de la CLUJ.Va multumesc din suflet
0
26-08-2011, ora 17:03
Terra Mater
Nu este medic/terapeut
Terra Mater
Faceti macerat de vasc in apa rece (o lingurita cu varf de planta la 250 ml de apa) in fiecare seara si in fiecare dimineata. Pe cel de seara il incalziti in bainmarie dimineata si apoi il strecurati si i-l dat sa il bea cu inghitituri mici dimineata, cu 30 de minute inainte de micul dejun. Pe cel de seara i-l incalziti la acelasi mod seara si i-l dati sa il bea la fel, cu inghitituri mici cu 30 de minute inainte de cina. In plus, dati-i sa bea, cate o cana de infuzie de "traista ciobanului" (o lingurita cu varf de planta la 250 ml de apa) peste zi. Veti vedea ca in scurt timp tensiunea se va regla singura si toate acele suferinte despre care vorbiti acum vor dispare. Sa evite complet carnea de orice fel, laptele, alcoolul, tutunul si sarea. Poate sa consume in cantitati reduse miere curata si ulei de masline sau in sau floarea soarelui presat la rece. Sa consume foarte multe fructe si zarzavaturi in stare cruda sau semi-cruda. Acum, cand este inca posibil sa consume mult suc de mere, morcovi, struguri negri, mult suc de prune negre, afine, mure, si ceaiuri de macese pentru ca sunt extrem e benefice prin continutul ridicat de Vitamina C si Resveratrol, doi antioxidanti foarte puternici si benefici pentru organismul uman. Sa isi ajute organismul cu magneziu (Clorura de Magneziu in stare pura), Calciu, Zinc, Seleniu si Potasiu si sa ia Vitamina B3 cu B complex, Vitamina D si E si A. O sa va convingeti cat de mult ajuta vitaminele si mineralele pentru recuperarea sanatatii si pastrarea ei. Sa bea infuzie de "coada calului" care este foarte bogata in minerale. Sanatate si Doamne ajuta!
0
26-08-2011, ora 17:14
Terra Mater
Nu este medic/terapeut
Terra Mater
Pentru diabet sa faca ceai de scoarta de dud. Evitati alprazolamul si toate porcariile chimice, care il turmenteaza si mai rau. Cautati sa folositi puterea plantelor ca este mai curata si mai sigura, chiar daca este ceva mai lenta. Este garantat sigura. Trebuie sa aibe multa vointa si sa il sustineti si dumneavoastra cei din familie. E nevoie de credinta si incredere, de constanta si perseverenta. Sotul meu s-a vindecat astfel. Si el a avut accident vascular cerebral cu paralizie pe partea dreapta si a functiei vorbirii, cu hemoragie si cheaguri. A evitat cat a putut medicamentele( eu i-am dus 1 litru de infuzie si 250 ml de macerat de vasc zilnic) si dupa 10 zile, in care i s-au repetat analizele de "n" ori si tomografia computerizata de 5 ori, a fost externat si a facut drumul spre casa (4, 5 km) pe picioarele sale, pemntru ca asa a vrut el. La 2 saptamani a inceput sa faca iesiri in natura, si plimbari la pas rapid de cate 8-10 km pe zi. Miscarea este deosebit de importanta. Nu trebuie sa inceapa brusc, ci treptat, marind distanta cate putin in fiecare zi. La o luna de zile a inceput postul cu ceaiuri si l-a facut pentru 21 de zile. Nu mai ia de mult nicun medicament. Acum este sanatos si se simte excelent, are tensiunea ca de aviator. Dumnezeu sa va intareasca si calauzeasca asa cum este mai bine!
0
26-08-2011, ora 17:20
Terra Mater
Nu este medic/terapeut
Terra Mater
Alimentele din comert si produsele agricole de pe piata sunt pline la refuz cu chimicale! Astea imbolnavesc foarte mult oamenii si le creaza si o serie ampla de alergii si intolerante de care unii isi dau seama, altii nu reusesc sa inteleaga de unde le vine raul. Atentie la ce mancati la produsele de igiena si cosmetica! CONSUMATI MULTE FRUCTE SI ZARZAVATURI PROASPETE LA OBTINEREA CARORA NU S-AU FOLOSIT CHIMICALE!
ESTE VALABIL PENTRU TOATA LUMEA, BOLNAVI SAU SANATOSI.
0
20-03-2012, ora 20:56
andreearoxanastan
Nu este medic/terapeut
andreearoxanastan
Bunicul meu cred k este la al 3-lea accident vascular, nu se mai poate misca, vorbi si pe deasupra mai este si nevazator...practic este ca o leguma. Ii fac injectii cu CEREBROLYSIN de trei luni. Am inteles k nu trebuie sa urmeze acest tratament mai mult de 3 luni??? Stie cineva???Ce medicament as mai putea sa ii administrez pentru boala asta ? Macar daca ar fi ceva care sa il ajute sa vorbeasca sa imi poata spune ce il doare. Ce calmante as putea sa ii dau pentru durerile de cap???
Adaugă un comentariu / răspuns

30-10-2020, ora 09:40
Publicitate ROmedic
Administrator forum
TBI Pay
Aveţi adesea pacienți care amână tratamentul deoarece nu își permit costul serviciilor medicale?
Oferiți pacienților opțiunea de a avea grijă de sănătatea și frumusețea lor ACUM și de a gestiona plata MAI TÂRZIU prin TBIPay. Deveniți partener TBI și beneficiați de soluții inovatoare pentru cabinet/clinică. Detalii aici
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.