acnee!

07-04-2011
cristinutza_25
Nu este medic/terapeut
cristinutza_25
Buna seara!
Am fost la dermatolog sperand sa imi rezolv si eu problema cu acneea!Intradevar nu am o acnee foarte pronuntata insa de ceva timp mi-au iesit cosuri mari, sub piele, dureroase pe mandibula in partea dreapta!Mi-am facut exudat nazal si faringian iar la cel faringian mi-a iesit Stafilococ auriu!Am primit tratament cu eritromicina 3 pe zi timp de 10 zile si Sotret20mg 1/zi(momentan timp d 1luna).Ca si crema am primit Effaclar Duo!Folosesc gelul d curatare de la bioderama dupa care aceasta crema, insa dupa ce aplic crema timp d 5min ma cam ustura fata(insa numai in anumite portiuni), este ok?sau nu ar mai tb sa o folosesc?
Am citit pe internet ca se scapa foarte greu de acest stafilococ.Este adevarat?Am intrebat-o pe d-na dermatolog de un vaccin impotriva acestui stafilococ(despre care am citit pe net)insa nu mi-a zis sa il fac!
Gelul de curatare de la Bioten este bun?
Va multumesc anticipat!
3 comentarii
0
08-04-2011, ora 19:24
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Buna seara,
termina-ti intai tratamentul dat de medic si,
in functie de rezultat,
poti sa ceri pareri...asa..
poate iti va fii bine si ceea ce-ti doresc, chiar.
O seara buna!
0
08-04-2011, ora 20:09
hutuleac
Nu este medic/terapeut
hutuleac
buna ziua am si io o intrebare, acuma 2 sapt sotul a avut dureri mari de stomac mi sa spus ca are gastrita, ok a facut tratament da de 2 zile zice ca il doare in partea dreapta jos, un pic mai sus de ampedicita, , , zice ca ii intre ficat si apendicita, , , ce poate fii ????
0
09-04-2011, ora 08:49
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Buna ziua,
diagnosticul de GASTRITA sigur i l-o fii pus vreun medic.
deci:
1.trebuia continuat tratamentul cate zile le-a primit..
2.daca are dureri, sigur, trebuia intai sa manance si..apoi sa le ia si sa stea putin-putin intins..
3.sa nu fumeze, sa nu bea bauturi acidulate si nici alcoolice;sa nu manance afumaturi..etc.
4.sa faca analize din fecale (la barbati le e frica din sange)pt. a avedea daca are sau nu paraziti intestinali si/sau bacteria helycobacter;...si daca se confirma, tratamentul e cam sever...

Ii doresc sanatate si...sa mearga mai intai la medicul de familie.
Aici ne spunem DOAR o parere, din experienta proprie.
O zi buna.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Antioxidanții din struguri eficienți împotriva acneei
  • MIT: Ciocolata cauzează acnee
  • Cum scapi de punctele negre
  • Fototermoliza selectivă, cel mai nou tratament împotriva acneei
  • Vaccin contra acneei aflat în perioada de testare
  • Cercetătorii suedezi au descoperit de ce acneea este atât de rezistentă la tratament
  • Tratamentul modern al acneei - soluții eficiente
  • Vaccinul pentru cosuri (autovaccin acnee)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.