acnee

02-01-2016
Mary1212
Nu este medic/terapeut
Mary1212
Buna ziua.Am 29 de ani si de cateva luni mi-au aparut cateva cosuri, care se incapataneaza sa nu mai treaca.Chiar daca se usuca si da senzatia ca au trecut, dupa un timp se fac la loc.Imi mai ies si pe obraz sau cate unul pe frunte dar cele mai multe le am in zona maxilarului, acolo unde am si cele mai multe semne ramase..si mereu mai izvoraste cate unul.Sunt cosuri in carne cre dor si care odate coapte la suprafata trebuie neaparat sa le storc deoarece ma mananca ingrozitor.De la ce mi-au putut iesi aceste cosuri si cum as putea scapa de ele tinand cont ca momentan nu pot merge la un dermatolog.Sa fie de la niste pastilute pe care le luasem sa-mi stea menstruatia?Multumesc anticipat si astept cu interes raspunsul dvs(de preferat un cadru medical).
10 comentarii
0
04-01-2016, ora 16:10
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Poate fi de la pastile, da.
Incercati Acneogel de la Plafar.
0
05-01-2016, ora 15:30
Mary1212
Nu este medic/terapeut
Mary1212
Va multumesc pentru raspuns.Si totusi care-i cauza pentru care cosurile apar cam in aceleasi locuri, ori din semnele ramase ori foarte aproape de ele?
0
05-01-2016, ora 16:35
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Nu stiu daca se cunosc aceste amanunte dar ideea e sa scapati de acnee. Daca luati vreo crema sau vreun gel naturist si nu va obtineti nici o ameliorare, nu stati asa, mergeti la Dermatolog, deoarece acneea lasa cicatrici.
0
05-01-2016, ora 17:04
Mary1212
Nu este medic/terapeut
Mary1212
Nu, nu folosesc nici o crema sau gel specific acneei.Eu sunt in Italia si nu prea stiu ce-as putea sa cumpar de aici.Am fost la farmacie si in loc de un produs pentru acnee mi-a dat un gel de curatare pentru piele cu imperfectiuni, Skinceuticals se numeste.O fi bun ati auzit ceva despre acest produs?
Va multumesc mult pentru timpul acordat.
0
05-01-2016, ora 17:20
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Nu, din pacate nu am auzit. Cititi cu atentie prospectul si daca nu va e bun incercati totusi sa faceti un efort financiar si sa mergeti la Dermatolog in Italia sau cand reveniti in tara.
0
10-01-2016, ora 21:26
Mary1212
Nu este medic/terapeut
Mary1212
Va multumesc mult pentru timpul acordat, insa as mai avea o intrebare in caz ca nu deranjez.Cu produsul de curatare a tenului, mai sus mentionat mi-a mers bine la inceput(zic eu)cu toate ca in primele zile mi-au aparut mici cosuri, puncte rosii parca pe o parte a fetei dar cu toate astea am continuat sa il folosesc.Astazi am constatat ca si pe frunte mi-au aparut aceste puncte rosii mici, ceea ce ma pune pe ganduri pentru ca inainte nu aveam.Sa fie iritatie de la gelul de curatare?Sa nu-l mai folosesc?
0
10-01-2016, ora 22:30
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Poate fi o dereglare hormonala, un ovar polichistic, un efect advers de la gel (cititi prospectul cu atentie) sau s-a extins acneea.

Tratamentul acneei
Tratamentul acneei este unul complex, urmareste cauza care a declansat sau care intretine acneea, este individualizat in functie de forma de acnee si intodeauna discutat si adaptat nevoilor pacientului.

Pentru un diagnostic corect si complet, adesea sunt necesare investigatii suplimentare:

examen microbiologic pentru a exclude o foliculita cu germeni Gram negativi sau Gram pozitivi;
analize hormonale si/sau consult endocrinologic;
consult ginecologic si ecografie ovariana pentru a exclude existenta unor chisturi ovariene.

Pacientii care sufera de acnee trebuie sa fie constienti ca aceasta afectiune apare pe fondul unei predispozitii genetice si a unui teren horomonal, fara a avea legatura cu alimentatia sau igiena personala. Adresarea din timp dermatologului, utilizarea in mod adecvat a produselor dermato-cosmetice indicate si urmarea tratamentului cu rabdare si consecventa duc la rezultate terapeutice satisfacatoare.
0
15-01-2016, ora 15:15
Mary1212
Nu este medic/terapeut
Mary1212
Multumesc inca odata.Mi-am procurat acneogel dar nu am gasit nici un prospect cum sa-l folosesc.Si atunci apelez iar la dumneavoastra.Ma dau cu el pe toata fata sau doar pe cosuri?Multumesc anticipat.
0
15-01-2016, ora 15:34
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Doar pe zona unde sunt cosurile. De 2-3 ori pe zi. Am intrebat la firma care l-a produs.
0
24-02-2016, ora 15:55
Mary1212
Nu este medic/terapeut
Mary1212
Amfost la dermatolog asa cum era si cazul si mi-a dat tetralysal pt o luna deocamdata.Intrebarea mea este daca trebuie sa intrerup administrarea lor deoarece peste 2 zile merg la ginecolog.Influenteaza cu ceva antibioticele rezultatele testului babes-papanicolau, deoarece intentionez sa il fac zilele astea.Astept raspuns urgent.Va multumesc anticipat.
Adaugă un comentariu / răspuns

04-09-2020, ora 14:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Masca Respiratorie KN95

Evită măștile neconforme
Masca KN95 de la Manasana a fost evaluată și testată de peste 50 de medici, poze și concluziile acestora le găsești aici.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.