Acnee - tratamente

27-07-2010
AndreeaMD
Nu este medic/terapeut
AndreeaMD
Revin pe acest forum cu o intrebare legata de Retin - A. O folosesc de doua luni pentru acneea de pe fata, si in prima saptamana pielea imi era uscata, cum era de asteptat. Insa dupa acea prima saptamana, pielea a revenit la normal, chiar parand mai lucioasa tot timpul. Este normal acest lucru?

Am urmat diverse tratamente, de la Zynerit, Isotrexin, Skinoren si doxiciclina. Skinorenul l-am folosit mai mult de 9 luni, si de asta medicul dermatolog mi-a schimbat reteta in retin A. Nu stiu ce sa mai fac, ce sa incerc. Exista analize speciale la sange sau la nivelul pielii care mi-ar putea lamuri problema? Am ovare micropolichistice, insa nu vreau sa iau contraceptive, stiind ca asta este tratamentul urmat de obicei. Ce ma sfatuiti sa fac?

Credeti ca Retin A-ul are efecte asupra tuturor tipurilor de piele? Sau il voi folosi in zadar timp de cateva luni ca si alte creme?

Multumesc anticipat
3 comentarii
0
28-07-2010, ora 01:12
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Stimată d-ră/d-nă AndreeaMD,

Sincer vă spun, dacă aş fi în locul dvs., aş încerca următoarea schemă terapeutică:
- Donavital (administrat conform instrucţiunilor aferente, pentru echilibrarea sistemului endocrin);
- Propolicium, ovule (administrat conform instrucţiunilor aferente, pentru tratarea ovarelor micropolichistice);
- Clearogen - sistem profesional de îngrijire a tenului acneic (administrat conform instrucţiunilor aferente, pentru tratarea în profunzime a acneei şi pentru echilibrarea răspunsului pe care-l are pielea, la contactul cu factorii externi destul de agresivi). Dacă nu vă puteţi cumpăra Clearogen, fiind destul de costisitor, îl puteţi înlocui cu produsul Acneasis.
Consultaţi-vă cu medicul dvs. curant înainte de a lua vreun tratament anume, pentru a primi avizul de administrare!!!




Toate cele bune şi însănătoşire grabnică.
În speranţa că v-am putut fi de folos, cu plăcere şi deferenţă,
Mister Nick ;)

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
| NIHIL SINE DEO - Nimic fără DUMNEZEU! |
→ Căutaţi-L pretutindeni pe Cel ce este pretutindeni, pe Dumnezeu. ÎL puteţi găsi în orice inimă, în orice suflet, în...dvs. Întrebaţi-vă inima ce este şi cine este Dumnezeu. Veţi percepe răspunsul atunci când veţi iubi cu adevărat, pentru că Dumnezeu este iubire, iar iubirea este EL. ←
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
P.S. - Retin-a-ul este un produs eficient, dar are acţiune limitată, pentru că se adresează decât unei singure cauze - tulburarea de keratinizare anormală.
0
28-07-2010, ora 19:56
licuta samadau
Nu este medic/terapeut
licuta samadau
va rog sa-mi raspunda cineva, daca exista tratament naturist, sau alta optiune de tratament exclus operatie, pt chist sinovial deasupra calcaiului, in zona tendonului, este de marimea 10/18 mm., si ffff dureros.va multumesc.
0
17-03-2013, ora 22:31
alynaa_g
Nu este medic/terapeut
alynaa_g
Am 27de ani, si cam de 3 ani ma confrunt cu aceasta problema. am urmat o gramada de tratamente
. zynerit si skinoren brevoxil toate aveau la inceput efecte fr bune dar apoi mi se obisnuia fata cu ele si imi apareau inapoi. Am facut niste analize sa vad daca am chisturi la ovare - din cate am inteles aceasta poate fi una dintre cauze - dar din fericire am descoperit ca nu am asa ceva. am facut si examene citologice in urma caruia rezultatul a fost inflamatie nespecifica.am avut si cand eram adolescenta cosuri dar parca asa cum am acuma niciodata. cele mai multe le am in zona pometilor iar teul meu este cred ca mixt, e gras in zona fruntii si a nasului. tin sa precizez k de cele mai multe ori dupa menstruatie imi apar si mai multe.va rog sa imi dati un sfat sa reusesc sa scap odata pt tottdeauna de ele.am urmat si o gramada de tratamente cosmetice dar degeaba fara rezultat chiar nu mai stiu ce sa fac.
Intrebarea mea este urmatoarea : spuneti-mi va rog ce analize as mai putea face pentru a descoperi adevarata cauza a acneei, indiferent cat de numeroase ar fi, vreau sa investighez absolut tot si sa descopar exact cauza aparitiei acneei.
stiu ca cauzele aceei mai pot fi si interne
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Antioxidanții din struguri eficienți împotriva acneei
  • MIT: Ciocolata cauzează acnee
  • Cum scapi de punctele negre
  • Fototermoliza selectivă, cel mai nou tratament împotriva acneei
  • Vaccin contra acneei aflat în perioada de testare
  • Cercetătorii suedezi au descoperit de ce acneea este atât de rezistentă la tratament
  • Tratamentul modern al acneei - soluții eficiente
  • Vaccinul pentru cosuri (autovaccin acnee)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.