am nevoie de un sfat

09-11-2006
genia
Nu este medic/terapeut
genia
in urma actului sexual, cam fortat, si destul de dureros (n-am mai avut relatii sexuale de 9 ani) am ramas cu usturimi si dureri la nivelul anusului (am si hemoroizi) precum si la nivelul vaginului. simt o usoara scurgere, dar mai am o saptamana pana la ciclu, si o aveam si inainte de actul sexual din cauza unei anexite pe care o tratam cu ciprofloxacina + supozitoare rectale cu miprosept, ultima pastila luand-o cu 6-8 ore inainte de actul sexual. usoara usturime la urinat, cu senzatia de cald permanent, ca in cazul unei inflamatii. nu pot sa-l intreb pe prietenul meu daca e perfect sanatos, pt. ca am senzatia ca barbatii in general nu sunt sinceri in privinta asta. credeti ca am luat BTS? ce analize trebuie facute si dupa cat timp?
4 comentarii
0
09-11-2006, ora 00:00
genia
Nu este medic/terapeut
genia
am omis sa spun ca am facut dus amandoi inaintea actului sexual si dupa. la o ora am mai facut un dus si m-am spalat peste tot cu gel de dus. oare am facut un lucru bun? genia
0
10-11-2006, ora 00:00
Dr.Evelyn
Nu este medic/terapeut
Dr.Evelyn
genia, sper ca nu te-ai spalat si in vagin cu gel de dus...Nu m-as grabi sa afirm ca ai luat BTS, desi nu pot sa nu ma intreb de ce oare nu ai folosit prezervativ...Cred ca raspunsul la toate intrebarile tale il poate da un examen ginecologic, desi, daca spui ca e vorba de un contact sexual venit dupa o lunga perioada de abstinenta, fortat si dureros, mult mai degraba inclin sa cred ca e vorba despre o iritare mecanica a zonei...fireste, trebuie avuta in vedere si eventuala existenta a unei candidoze vaginale, urmare a tratamentului antibiotic
0
13-11-2006, ora 00:00
genia
Nu este medic/terapeut
genia
am o saptamana de cand am avut contact sexual. n-am nici un fel de simptome, dar oricum voi face un examen bacteriologic dupa ciclu. vreau sa stiu dupa cat timp poti sa afli in urma analizelor daca ai contactat cumva un papiloma virus? (multumesc lui Dumnezeu n-am nimic dar pana nu fac toate analizele nu ma linistesc)
0
05-02-2009, ora 12:50
hunt_angel
Nu este medic/terapeut
hunt_angel
si eu am usturimi dupa actul sexual si urinari dese.acum 2 luni am avut o infectie urinara, pe care am tratat-o cu antibiotice.e posibil sa fi revenit sau sa fie din cauza prezervativelor cu striatii?
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Durerea sexuală după naștere - ce spun studiile
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.