Anxietate si atacuri de panica

16-10-2021
Raulszk
Nu este medic/terapeut
Raulszk
Am si eu o intrebare, este normal sa ai o stare de roseata la fata din cauza anxietati si stresului? In 2 luni de zile am facut 3 atacuri de panica din care am ajuns la spital de frica de nu a pati ceva!
Acum de o saptamana am inceput tratamentul cu cipralex! Analize sunt ok, mi-am facut ecografie cardiaca care a iesit bine, 2 CT-URI la urgente si au iesit ok! Cu durerile din piept m-am obisnuit deja si cu cele de cap care nu sunt constante, in schimb am multe vise ciudate! Am doar 25 de ani si ma sperie putin aceasta chestie. Ma poate ajuta cineva?
8 comentarii
1
17-10-2021, ora 09:36
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Tensiunea e buna?
0
17-10-2021, ora 18:00
Raulszk
Nu este medic/terapeut
Raulszk
In general da, doar in momentele atacului de panica creste pa a la 159, asa am avuto mereu cand am fost la spital cu atacurile de panica!
1
17-10-2021, ora 19:13
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
In principiu, dupa prima luna de tratament trebuie sa se retraga toate simptomele.
1
18-10-2021, ora 02:10
Raulszk
Nu este medic/terapeut
Raulszk
Multumesc mult!
0
18-10-2021, ora 12:44
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Buna ziua
Nu uitati ca tratamentul trateaza doar simptomele, nu va vor schimba personalitatea. Este recomandat sa mergeti la psihoterapie
1
19-10-2021, ora 10:52
Dr. Rares Ignat
Psihologie, Bucuresti
Dr. Rares Ignat
Da Raul e firesc sa te inrosesti la fata in acele clipe. E un semn ca sistemul nervos simpatic, cel ce se activeaza in fata unor amenintari, e hiperactiv. E important sa-ti tii sub control insa si nivelul tensiunii arteriale - prin controlul greutatii daca ai de exemplu ceva kilograme in plus. De asemenea e important sa evaluezi in cadrul unor sesiuni de psihoterapie ce anume declanseaza atacurile de panica si cum ai putea sa le faci fata mai bine

Dr Rares Ignat
psihoterapie pentru depasirea obstacolelor din viata ta
0
19-10-2021, ora 12:01
Raulszk
Nu este medic/terapeut
Raulszk
Am 1 metru 90, si 89 kg! Am intales voi face si acest lucru! Momentan de la pastile imi este bine, abea iau tratamentul de 1 saptamana jumatate si abea de sambata am inceput sa iau o pastila intreaga de Cipralex! Acum ma simt mult mai bine si incerc sa nu mai imi fac griji sau sa ma gandesc acolo!
1
16-11-2021, ora 14:53
Psiholog Anghel Lucia Alexandra
Psihologie, Ploiesti
Psiholog Anghel Lucia Alexandra
Buna ziua. Puteți investiga ce anume declanseaza acele atacuri de panica in propriul demers terapeutic. Tratamentul medicamentos va ajuta sa va ameliorati starile pe care le aveti, psihoterapia va ajuta sa intelegeti cauza, insa aceasta înțelegere solicita un demers de terapie. Starile descrise de dvs in general trimite persoana la controale medicale, ceea ce este un lucru bun, pentru a inlatura credinta ca este ceva care nu funcționează bine in organism. Mai departe, ramane la latitudinea dvs daca continuati cu tratamentul si in paralel cu sedinte de psihoterapie sau doar cu tratamentul. De cele mai multe ori, la intreruperea tratamentului reapar starile, atacurile de panica. Cele bune!
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.