Aparent suntem o familie fericita

26-01-2012
Phenix
Nu este medic/terapeut
Phenix
Buna seara!Sunt casatorita de 11 ani si mamica a doi copii, am 36 de ani, sotul 38.De profesie sunt asistenta medicala.Am realizat ca nu mai doresc deloc sa fac dragoste cu sotul, unul din motive fiind si faptul ca ejaculeaza precoce.Problema este veche, el nu vrea sa recunoasca ca are aceasta problema.In ultimii ani pot sa numar pe degete de cate ori am facut sex;Un ex:am copil de 2 ani si 3 luni si am facut dragoste dupa nastere de 3 ori;ultima data am facut acum 10 luni.El imi reproseaza ca nu vin la el, ma rog, ca nu am initiativa, eu nu mai am sentimente fata de el, poate de aceea nu "sar " pe el, cu toate ca dupa ce am nascut, ma asteptam sa fie nerabdator.Am asteptat 9 luni pana s-a hotarat;Eu m-am analizat si stiu bine ce simt pentru el, tin la el dar nu ma mai atrage deloc fizic.Am nevoie de sex, nu l-am inselat niciodata, dar cu el nu mai vreau..Nu stiu de ce.Problema pentru care va scriu este ca nu stiu daca este bine sa divortez, am 2 copii, care sunt iubiti de ambii parinti, nu vreau ca ei sa sufere, dar ei asista uneori la certurile dintre noi, din ce in ce mai dese.Sotul este si foarte gelos, ma cearta mereu si daca ma dau cu crema pe corp, daca ma imbrac mai frumos, la fel, ca pentru cine ma imbrac.Nu vrea sa mearga nici la dr. nici la preot.Intrebarea mea este ce sa fac?cum le este mai bine copiilor?pentru ei fac orice, pentru ca sunt constienta ca au nevoie de ambii parinti.Aparent suntem o familie normala, care am facut o casa impreuna, suntem respectati pentru tot ce am realizat, colegii nostri de serviciu si rudele nu banuiesc ce viata avem.Va multumesc anticipat pentru sfatul dumneavoastra, astept cu nerabdare.
8 comentarii
0
26-01-2012, ora 22:48
Andidarie
Nu este medic/terapeut
Andidarie
Un punct de vedere.
E usor sa distrugi ceva dar este foarte dificil sa construiesti ceva.