Are vreo legatura tratamentul tbc cu starea de disconfort din urechi?

06-04-2008
bubu31
Nu este medic/terapeut
bubu31
Am 31 de ani si sunt din judetul Dambovia. Am fost diagnosticat acum un an de zile cu tbc pulmonar, am urmat un tratament timp de trei luni, dupa care m-am vindecat, in urma analizelor efectuate.
Este posibil sa apara o deviere de sept din cauza tratamentului? ar fi prima problema.
A doua problema ar fi: in ambele urechi am o stare de discofort, de fapt aud un fel de zgomot. Am foat la un medic de specialitate la orl, am facut un tratament si niciun rezultat.

Are vreo legatura tratamentul tbc cu starea de disconfort din urechi? Care ar fi cauza disconfortului?

Va multumesc!
3 comentarii
0
06-04-2008, ora 00:00
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
posibil patologia care o descrie.ti acum sa nu aiba nici o legatura cu tbc!
Deviatia de sept este inacscuta sau dobandita dupa un traumatizm nazal.atat timp cat nu este majora si ati putut respira pe langa acea deviatie nu cred ca esteo mari probleme.
O respiratie nazala mai ingreunta si cu urechi infundate cred ca se datoreaza unei rinite cronice..instalate in timp.
DAR..exista o problema care trebueste rezolvata...urgent !
O infundare de urechi cu zgomot in urechi !
pote fi si in cazul afectiiunii nervului auditiv (in urma tratamentului administrat pentru tbc).
Nu pot sa.ti recomand nici un tratament pana nu stim diagnosticul corect.
Ai nevoie de o AUDIOGRAMA si o TIMPANOGRAMA..facuta la un cabinet ORL.
Aceste investigatii ne ajuta sa intelegel.la ce nivel este patologia(ureche medie...sau ureche interna!
Astept rezultatul !
p.s. Si te rog sa.mi scrii ce tratament ai luat deja!
0
15-04-2008, ora 00:00
bubu31
Nu este medic/terapeut
bubu31
Am urmat un tratament timp de 10 zile:rivotril, betaserc, si un spray nazal, la noi nu se face audiograme, timpatograma , trebui sa merg in alt oras.Cum o sa fac analizele , o sa vin cu un raspuns!
0
03-03-2011, ora 12:55
bubu31
Nu este medic/terapeut
bubu31
In urma investigatiilor, am facut o audiograma si mi s a dar diagnosticul de hipocuzie acuta.Exista vreun remediu pentru acest diagnostic?
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.