Pocnituri de timpane la fiecare inghititura ca si cum as schimba altitudinea

08-04-2017
kps
Nu este medic/terapeut
kps
Buna ziua !Am si eu o problema nu stiu cat de majora este dar acum 4 luni au inceput sa ma doara urechile.Am fost la doctor, mi au spus ca am otita dar nu am nevoie de antibiotic.Dupa aproximativ o saptamana au inceput sa ma doara mult mai rau si le simteam infundate, am fost la urgente si mi au zis ca am otita la ambele urechi sa iau repede antibiotic..am luat 10 zile antibiotic (dupa ce am terminat tratamentul sa zic ca mi au trecut dupa 3 zile au inceput sa ma doara din nou (povestea se repeta, iar spital iar antibiotic chistia asta a durat cam 30 de zile). Toate bune si frumoase dupa ce mi au trecut durerea la urechi si nu.le mai simteam infundate practic nu mai aveam nimic dupa 2. Zile m am trezit si aveam un pacanit al timpanelor(sa fiu mai explicit de fiecare data cand inghit imi pocnesc foarte rau ambele timpane ca si cum schimb altitudinea cam acceasi sit uatie doar ca mult mai accentuata.Am fost la 5 medici ORL mi au spus ca nu mai am nimic, le am spus de problema cu pocnitul si au zis ca nu stiu de la ce e ca n am nimic.Ideea e ca pocnitul se accentueaza din ce in ce mai rau si ma innebuneate am incercat picaturi de nas, conuri de la plafar antibiotic antiinflamatoare orice.nu stiu ce sa mai fac simt ca innebunesc astept un sfat de la un medic...sau daca a mai avut cineva asa ceva sa imi spuna si mie cum ia trecut.Astept raspunsul dumneavoastra multumesc
3 comentarii
0
08-04-2017, ora 20:14
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
citeste ce am mai scris pe forum despre Catar Tubar sau Otita serasa
0
09-04-2017, ora 01:58
kps
Nu este medic/terapeut
kps
Ideea e ca deja am problema cu urechile de 4 luni am luat tot felul de tratamente inclusiv peate 20 de zile de antibiotic si pocnitul timpanelor e din ce in ce mai mare si recent a aparut si durerea
0
09-04-2017, ora 08:32
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
antibioticul.. are efect doar de omorat niste microbi
nu scoate durerea si nu scoate pocniturile
daca inflamatia dn gat este intretinuta de alimentatia incorecta si de un reflux gastro-esofagian.
antibiotcul din contra face foarte mult rau..fiindca distruge si flora normala din corp, irita si inflameaza mucoasa gastrica
Adaugă un comentariu / răspuns

08-10-2019, ora 11:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Dă-ți imunitatea la maxim cu Jamieson!
Dă-ți imunitatea la maxim cu Jamieson!
Multi Complete de la Jamieson este un supliment pe bază de multivitamine care oferă 100% din porția zilnică a celor mai importante substanțe pentru sănătatea organismului. Scopul acestor vitamine este întărirea organismului, stimularea imunității și suplimentarea energiei. Detalii aici
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Țiuit sau pocnituri în urechi - de ce apar zgomote în urechi?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.