aripiprazol

10-08-2016
verderoz
Nu este medic/terapeut
verderoz
Buna ziua. Sufar de schizofrenie paranoida de mai multi ani. Am facut tratament mai mult timp cu Seroquel doua seara de 300 de mg si o Olanzapina de 5 mg la amiaza. A trebuit sa schimb tratamentul si acum de patru luni iau Olanzapina Actavis comprimate filmate 10 mg una seara. Fiind o doza cam mica, doctorita mi-a propus sa iau trei de 5 mg. Dar eu tare rau ma ingras daca imi scrie trei de 5 mg, caci am incercat si stiu. Atunci doctorita mi-a propus sa combin Olanzapina de 10 mg seara cu Astoret (substanta activa aripiprazol) de 10 mg una la amiaza. Insa mi-a zis ca nu e sigura ca e bine sa le combin, ea oferindu-mi aceasta alternativa deoarece am refuzat ce mi-a recomandat ea, adica Olanzapina trei tablete de 5 mg. Eu iau insa aceasta combinatie de cateva zile si totul e bine. Am mici dureri de cap, doar atat. Alte reactii adverse n-am observat.
Am luat insa ieri o doza de Astoret dimineata devreme, de proba, ca sa vad cum ma simt mai bine cu el, dimineata sau la amiaza, si m-a durut capul rau. Presupun ca a reactionat cu Olanzapina pe care am luat-o seara. Dar daca iau Astoretul la amiaza la ora treisprezece, nu am nici o problema.
Intrebarea mea e: oare fac bine ca iau aripiprazol, combinat cum am scris mai sus cu olanzapina? Dumneavoastra cum stiti? Eu fizic ma simt destul de bine dupa ele, iar psihic se va vedea in timp.
2 comentarii
1
10-08-2016, ora 22:34
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Buna ziua,
Orice modificare a tratamentului, in indiferent ce sens (adaugare medicamente, scadere, crestere, concentratie, doza, frecventa etc.) se face doar in colaborare cu medicul curant, cel care stie cel mai bine istoricul Dumneavoastra medical si starile prezente. Nu se adauga niciun alt fel de tratament, naturist sau de orice alta forma fara informarea si recomandarea medicului curant. Aceste tratamente contin substante care pot interactiona periculos cu medicamentele.
Tratamentele pentru tulburarile psihice au niste caracteristici speciale, care fac sa nu fie potrivite in orice situatie sau la orice persoana.
Ceea ce a functionat foarte bine la o persoana poate sa nu functioneze la o alta si chiar sa faca mai rau.
Indiferent de recomandarile primite din alte surse, chiar daca ele sunt bine intentionate, pot face mai mult rau.
1
11-08-2016, ora 13:40
michael02
Nu este medic/terapeut
michael02
Nu este nici o problema atata timp cat te simti psihic bine, asta si este rolul medicamentelor in final ! Medicamentele se mai schimba sau se asociaza pt a urmari anumite efecte pozitive sau pt a evita efecte secundare, cum este ingrasarea in cazul tau !
Deci mergi conform recomandarii medicului iar daca apar simptome noi de genul insomnie, agitatie sau altele raporteaza medicului la urmatorul consult !
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.