Baiat 20 de ani, ma simt mereu depresiv, anxios, fara chef de viata, sentimente de ura fata de mine

24-10-2019
fspro
Nu este medic/terapeut
fspro
Bună seara.
Sunt un băiat de 20 de ani și sunt student in anul 3.
Ma simt mereu depresiv, anxios, fara chef de viata si am sentimente de ura fata de mine insumi.
Una din problemele care cred ca m-a afectat foarte tare in ultimii 7-8 ani a fost acneea severa de care inca sufar. Inca este prezenta pe fata, gat, umeri, piept, brate, spate si chiar si in cap, la care se adauga si cicatricile enorme si urate care au ramas in urma.
Nu am gasca si nici prietena. In situatii sociale ma simt mereu stangaci si neincrezator.
Inca din liceu am inceput sa lucrez online (editor video) crezand ca toate problemele mele se vor rezolva cu banii. Anul trecut am cules cele mai mari roade ale muncii si am reusit in unele luni sa castig si 2000 de euro. Dar banii aia nu m-au schimbat foarte tare, doar mi-au oferit o calitate a vietii mai buna.
Vorbesc fluent engleza si semestrul trecut am fost plecat cu un stagiu de studii Erasmus in Belgia pentru 5 luni. M-a ajutat sa imi imbunatatesc engleza, sa vad locuri noi (a fost prima oara in strainatate pentru mine), sa intalnesc studenti din alte tari si sa imi fac niste prieteni. Totusi, nu am simtit nicio imbunatatire in ceea ce priveste starea mea interioara. Ma simt mereu singur si oarecum gol in interior.
Problemele cu acneea m-au facut foarte inhibat cand vine vorba de sex. Nu am avut niciodata prietena si m-am dezvirginat la prostituate acum 2 ani (situatia a fost penibila – nu are rost sa intru in detalii). Pur si simplu nu ma simt confortabil in propriul meu corp, mai ales dezbracat si cu o alta persoana langa mine. Parintii imi spun ca asta e o problema minora, ca trebuie sa ma maturizez si sa ignor acneea si cicatricile si mereu ma intreaba daca mi-am facut prietena. Dar ei nu inteleg ca pentru mine e imposibil.