boli genitale masculine

28-07-2010
dragostn
Nu este medic/terapeut
dragostn
buna ziua, , , , am si eu o problema...am obeservat ca in timp ce penisul este in erectie mi se exfoliaza pielea cam 1/4 di penis de la capul penisului in jos...specific ca momentan fac un tratament cu isoprinozin...astept un raspuns.multumesc
8 comentarii
0
28-07-2010, ora 01:00
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Stimate domn,

Isoprinosine îl luaţi pentru vreo infecţie cu HPV? (medicul v-a diagnosticat cu condilomatoză şi v-a prescris acest medicament antiviral, în scopul tratării, sau din ce cauză îl luaţi?).
Aştept un răspuns!


Toate cele bune!
Cu respect,
Nick
0
29-07-2010, ora 00:07
oana 2
Nu este medic/terapeut
oana 2
buna seara as vrea sa stiu si eu ce boala se gaseste la barbati care incepe cu "on"
0
29-07-2010, ora 22:51
dragostn
Nu este medic/terapeut
dragostn
am fost diagosticat cu hpv de aceea iau aceste pastile.sunt sub acest tratament de aprox 1 an
0
12-08-2010, ora 01:04
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Stimate domn Dragostn,

Exfolierea epidermei de pe penis poate fi o reacţie adversă indusă de substanţa activă conţinută de medicamentul isoprinosine, adică de inosine dimepranol acedoben. Consultaţi-vă cu medicul dvs. curant!
Toate cele bune şi însănătoşire grabnică.
Cu respect,
Nick

.

Stimată d-nă Oana 2, la ce anume vă referiţi?! (fiţi mai explicită!).
Toate cele bune!
Cu respect,
Nick
0
16-08-2010, ora 22:41
Mixer
Nu este medic/terapeut
Mixer
Buna ziua
de aproximativ 2 saptamani mi-au aparut pe capul penisului un fel de basici albe care lasa in urma lor mici fisuri care la contactul cu sapunul dau mici senzatii de usturime. Ce pot face ca sa se vindece?
astept un raspuns va rog.
multumesc mult !
0
22-08-2010, ora 22:34
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Stimate domn Mixer,

Cel mai indicat ar fi să consultaţi un medic dermatolog. O astfel de simptomatologie are nevoie de examinarea specialistului pentru a fi atent analizată (după o analiză, chiar şi superficială, veţi primi un diagnostic şi un tratament pe măsură). Dacă, totuşi, nu puteţi sau nu vreţi, încercaţi să folosiţi Nidoflor (cremă). Acest produs se aplică de 2-3 ori pe zi, în strat subţire, pe zona cutanată lezată, prin masări uşoare, pentru a favoriza pătrunderea cremei, dar strict după ce vă spălaţi. Folosiţi-l pe o perioadă optimă de 7 zile. Dacă după acest interval de timp, nu observaţi nicio ameliorare, în cel mai nefavorabil caz, sau chiar vindecarea totală, în cel mai bun caz, vă rog să vă adresaţi unui medic.




Toate cele bune şi Dumnezeu să vă binecuvânteze.
Însănătoşire grabnică.
Cu respect,
Nick
P.S. - Pe toată durata tratamentului vă sunt interzise relaţiile sexuale!
0
03-11-2010, ora 11:04
nelutu76
Nu este medic/terapeut
nelutu76
Buna ziua, am si eu o problema de ceva vreme.penisul meu este putin inflamat, are niste pete rosii, este purulent, ceva de culoare galbena, miroase foarte urit si ma ustura foarte tare, mai am si mincarime cite odata dar nu tot timpu.ma spal foarte des si nu imi trece.sunt casatorit si am 34 de ani.precizez ca si sotia mea are mincarimi dese si o scurgere asa ca o brinza alba care se vede cind ce spala in interioru vaginului.nu am fost la doctor de rusine fiindca nu stim ce este.va rog sa ne sfatuiti ce sa facem sau ce ce tratament sa luam.Va Multumesc
0
08-11-2010, ora 02:32
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Stimate d-nule Nelutu76,

Ar fi indicat să consultaţi un medic urolog, pentru că ce aţi descris dvs., cel puţin în aparenţă, evidenţiază destul de clar o infecţie (înclin să cred că este de natură bacteriană, nu fungică!).
Fără să exagerez, sunteţi chiar suspect de gonoree!
_
Şi soţia dvs. prezintă simptomele unei infecţii, dar la dânsa înclin să cred că infecţia este fungică, pentru că tabloul clinic este foarte apropiat de cel specific. Pe dânsa o vor ajuta foarte mult spălăturile cu apă şi bicarbonat de sodiu, dar pe dvs. nu vă vor ajuta foarte mult, ci prea puţin, pentru că dvs. aveţi nevoie şi de un tratament medicamentos (sper să mă înşel, totuşi).
.
Recomandare: Dvs. mergeţi la un medic urolog, lăsând ruşinea la o parte, iar pe soţia dvs. îndrumaţi-o către un medic ginecolog :)
Mergeţi la medicul de familie pentru a vă da trimiteri!
_
ATENŢIE! Amândurora vă sunt total contraindicate raporturile sexuale!



Toate cele buen şi îsnănătoşire grabnică.
Dumnezeu să vă binecuvânteze!
Cu respect,
Nick
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Microdermoabraziunea cu diamante (peeling-ul cu diamante)
  • Peeling-ul: actiunea si aplicarea tratamentului cosmetic
  • Reguli pentru o exfoliere eficienta
  • Gomajul
  • Penisul normal vs penisul anormal - dimensiuni, caracteristici, limite
  • Lucruri pe care nu le știai despre penisul tău
  • Mi se duce pielea - e normal să te jupești?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.