Bubite rosii pe corp

01-05-2022
Bibi01
Nu este medic/terapeut
Bibi01
Buna ziua! Sotul meu se confrunta de vreo saptamana cu niste bubite rosii care ii apar si dispar de pe corp, la inceput ii provocau mancarime, iar farmacista i-a prescris niste medicamente pentru alergie alimentara. Din moment ce a inceput sa ia pastilele, au inceput sa ii dispara apoi au inceput sa ii apara iar pe gat abdomen, inghinal, in palma si cateva pe picioare si acum ii provoaca mancarime dar nu asa rau ca la inceput(in momentul in care i-au aparut iar, continua sa ia pastilele ). Tin sa mentionez ca atunci cand i-au aparut tinea post, deci nu a consumat carne, lactate, oua sau ceva de genul… cateva dintre ele care incep sa se vindece se transforma intr-o eczema rosie … stiti cumva care ar fi cauza ?
1 comentarii
0
05-05-2022, ora 16:34
Dr. Artenie Claudia
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Artenie Claudia
Buna ziua
Ptr a cunoaste cauza aveti nevoie de un examen clinic, analize laborator. Luati antihistaminic in continuare si mergeti la medic
Zi buna
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.