Bubite rosii pe corp, bubite cu lichid in palme :(

19-03-2009
carmen24
Nu este medic/terapeut
carmen24
Mi-au aparut niste bubite mici, rosii, aproape pe tot corpul (in afara de picioare). In palme bubitele sunt mai mari putin, proeminente si se vede ca au si lichid in ele, plus ca ma mananca ingrozitor. Palmele imi sunt putin umflate, rosii si am senzatia ca sunt amortite sau parca pulseaza (nu stiu sa descriu exact).
Am fost la dermatolog si mi-a prescris Xyzal, Quamatel, Ketotifen si un unguent pt palme - Advantan.
Pe langa acestea, mai iau Nizoral si ovule Cervugid pt tratamentul Candidozei.

As vrea sa va intreb daca toate aceste medicamente ar putea interactiona intr-un mod nefericit intre ele... si daca credeti ca tratametul e corect.

Va multumesc mult
4 comentarii
0
20-03-2009, ora 06:08
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Tratamentul este bun si le poti lua pe amandoua.Pana iti dispare eruptia de pe piele nu consuma sucuri carbogazoase, ciocolata, produse cu cacao si bea mult ceai.
0
30-03-2011, ora 21:07
r1l2c3
Nu este medic/terapeut
r1l2c3
nu este tocmai un raspuns...as ruga sa mi se spuna si mie ce problema am...de ceva timp imi ies niste bubite marunte pe toata fata ce seamana putin cu cosurile dar sunt micute si dese.nu stiu ce am la inceput am crezut ca e si din cauza mancarii si inca cred asta ba chiar la carnea de porc am renuntat dar nu stiu ce sa mai cred de la ce sunt imi trec o perioada dupa aceea imi ies iarasi de asta e foarte ciudat de asta spun ca au un ciclu foarte ciudato saptamana trec dupa imi apar iar si tot asa de vreun an si mai bine ma confrunt cu problema asta...ba chiar mai de mult am fost la dermatlog si scapasem o perioada dar acum nu stiu din disperare am creat acest cont pentru ca pentru o fata e ingrozitoe acest lucru...sa mai aflu si eu de la alte persoane care au problele asemanatoare si apropo mai am si pe burta cred ca tot acelasi tip de bube... va rog frumos sa imi raspundesti si mie..va multumesc
0
30-03-2011, ora 21:11
r1l2c3
Nu este medic/terapeut
r1l2c3
si am uitat sa spun ca sunt in stare sa renunt la orice aliment (mancare numai sa scdap de aceste bube...si sa am un ten curat pentru ca nu mai suport.
0
21-09-2011, ora 14:41
florinacaravan
Nu este medic/terapeut
florinacaravan
Buna ziua, acum vreo 5 ani am fost in Grecia in concediu si dupa ce am revenit in tara mi a aparut in palme niste bubite sau basicute care au lichid in ele.Precizez ca numai in palme si pe degete imi iasa, iar dupa ce se sparg aceste bubite (cate o data le mai sparg si eu si ma mai si manca dar nu tot timpul) se crapa pielea si se fac rani.Precizez ca am fost la doctorul dermatolog si ma diacnosticat cu psoriazis si ca si tratament mi a dat unguentul DERMOVATE.
Problema ca ele apar si dispar iar cand ma dau cu dermovate imi trece pt moment si dupa 3-4 zile dc nu ma mai dau imi iasa iara.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.