Caderea parului din cauze hormonale

08-07-2013
ana ghe
Nu este medic/terapeut
ana ghe
Buna seara, ma numesc Ana, am 28 de ani si, ca urmare a ovarelor micropolichistice ma confrunt cu o rarire masiva a parului. Am vizitat un endocrinolog, testosteronul este cu mult peste limitele normale, Dupa trei luni de anticonceptionale Yasmin, ovarele sunt 'curate' insa parul continua sa imi cada. ( mentionez ca a incetat sa iau anticonceptionale) As vrea sa va intreb..trebuie sa revin la ele? sa imi fac noi analize ? Si daca da, care sa fie acelea ? Parul imi cade in partea frontala si pe tample foarte tare, au inaintat mult 'golfurile de pe tample) Stiti daca este reversibila aceasta cadere? Daca v-ati confruntat cu asa ceva, va rog mult sa ma indrumati fiindca acum, pe masura ce ma documentez, pe atat ma sperii. Multumesc mult!
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Căderea părului
  • MIT: Căderea părului se intensifică iarna
  • Hormonii de creștere din produsele de origine animală
  • Principiul care stă la baza reglării secreției de hormoni
  • Hormonii din laptele matern influențează pozitiv flora intestinală a sugarului
  • Există o asociere între migrene și fluctuațiile estrogenului?
  • Hormonii feminini ar putea proteja femeile de efectele gripei
  • Contraceptivele hormonale pot diminua simptomele premenstruale?
  • De ce chimioterapia produce căderea părului?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.