Caut raspuns la problema mea...

12-01-2012
smilllie
Nu este medic/terapeut
smilllie
Buna ziua!
Am 26 de ani si la inceputul lunii decembrie am avut usoare ameteli, in sensul ca dintr-o data, imi disparea imaginea pentru cateva secunde. Apoi in zilele urmatoare a inceput un tremor in tot corpul, vizibil in special la nivelul mainilor..abia le mai puteam controla, modificari de dispozitie, palpipatii, agitatie..Am fost la endocrinolog, deoarece banuiam ceva afectiuni legate de tiroida..mi-a facut echo-tiroidian- a iesit bun, analizat TSH- buna, analiza aceea pt boli endocrine autoimune- a iesit buna, analiza pt boala wilson a iesit buna. Tremorul tot continua..astfel ca mi-am facut analizele la sange..care au iesit aproape bune mai putin calciul si magneziul.
Bun..am luat suplimente cu ca, mg si fixator si am facut si 10 zile injectabil- gluconat de calciu..
Pe moment mi s-a ameliorat foarte putin starea, in sensul ca a disparut tremorul pe care il simteam in corp, insa in continuare am un tremor fin al mainilor si imi simt pulsul in gat, in stomac, la tample, la ceafa..simt ca imi zvacneste..tensiunea arteriala oscileaza cand 10 cand 13 (cea sistolica.).
Am fost si la un medic neurolog, e mult spus m-a consultat..mi-a studiat reflexele cu ciocanelul acela..si mi-a zis ca este o anxietate in subconstient si sa iau un anxiolitic..(cat timp nu mi-a precizat). Am luat cateva zile ansilan si mi-a mai calmat 'inima din stomac' insa tremorul nu prea..Cu cateva seri in urma am avut iar o ameteala urata, care se manifesta in special cand inchideam ochii, mi-am luat tensiunea si era 10 cu 9.

De aceea va cer un sfat..ce sa mai fac? la ce medic sa ma mai duc ? si ce analize sa mai fac?Caci mi-am pierdut speranta in a gasi un raspuns..
16 comentarii
0
12-01-2012, ora 13:12
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
citez:
"mi-am luat tensiunea si era 10 cu 9."..sigur ai scris corect??
- sunt f. apropiate valorile..
- tensiunea mica de valoare 9..este..MARE (si asta-i pe fond de stres..)

1.
bea multe lichide (TOT ce se bea cu paharul..)..in special APA.si 2 l pe zi...
poate de la inceput NU vei putea..creste cantitatea zilnic...asta, ma refer pt. reglarea tensiunii...
2.
dormi suficient?
mananci? sau NU prea..
bei cafea multa?
rezultatul analizei pt. fier este in limite normale??
valorile glicemiei?
..gandeste-te si poate..te regasesti si iata-ti rezolvi problema...


O zi faina!
0
12-01-2012, ora 13:25
alecsiaadina
Nu este medic/terapeut
alecsiaadina
ti-am trimis un mesaj pe privat, astept raspuns!
0
12-01-2012, ora 17:29
Dr. Vochescu Carmen
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Vochescu Carmen
Va sfatuiesc sa mergeti la un consult psihiatric. Ansilanul nu este o solutie in problema anxietatii dvs.
0
12-01-2012, ora 23:12
smilllie
Nu este medic/terapeut
smilllie
Tensiunea a fost 100/ 87..
1.O sa incerc sa consum mai multe lichide, trebuie sa recunosc ca nu prea fac acest lucru.
2. Dorm foarte mult si bine, nu beau cafea, nu fumez deloc iar cola mai beam ocazional, insa de cand cu problema acesta nu am mai pus gura pe cola. Nivelul fierului a fost in limitele normale, iar glicemia foarte apropiata de limita inferioara.
Multumesc pentru sfaturi Sebesuldejos!

In panica mea m-am gandit la ce este mai rau..sa nu am ceva la nivel cerebral..astfel ca m-am gandit si la RMN, iar in ceea ce privesc oscilatiile de tensiune si vesnicele zvacnituri din stomac- sa consult si un cardiolog.
Sper sa nu devin prea ipohondra..
Dna doctor, multumesc pentru sfat si cu putina teama, am sa tin cont de sfatul dumneavoastra.
0
13-01-2012, ora 17:43
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
ai scris: "glicemia foarte apropiata de limita inferioara"..vezzzzzi?
chiar de aici se deduce ca: NU mananci suficient, la timpul potrivit, NU bei apa..etc.
sanatate si
numai bine.
0
09-02-2012, ora 10:49
smilllie
Nu este medic/terapeut
smilllie
Am mers intr-un final la medicul psihiatru, care mi-a pus diagnosticul de sindrom anxios. Astfel am inceput de o sapt tratament cu 1/4cp Arketis(primele 4 zile), apoi 1/2 in continuare si 1 cp Anxiar. Simt modificari in bine cand iau medicamentele, insa in lipsa lor imi tremura mainile destul de vizibil si am ceva ameteli..
Se poate vindeca sindromul anxios? cam in cat timp apar efectele durabile? si cam cat dureaza de obicei un astfel d tratament?
0
09-02-2012, ora 19:11
Dr. Vochescu Carmen
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Vochescu Carmen
Cam intr-o luna de zile o sa vedeti imbunatatiri semnificative. Arketisul va trebui crescut la 1 cp intreg, altfel nu are nici o valoare. E necesar sa luati tratamentul pe o perioada de 6 luni.Sanatate!
0
09-02-2012, ora 22:47
smilllie
Nu este medic/terapeut
smilllie
Cam dupa cate zile de 1/2 cp pot trece la 1cp de Arketis?Si inca o intrebare...din cate am vazut arketisul este un antidepresiv, ce legatura are cu sindromul anxios?.
Si in legatura cu Anxiarul, este prea putin 1cp/zi?..pt ca ma sperie gandul unei doze mai mari, pt ca stiu ca da foarte repede dependenta.
Va multumesc pt sfaturi!
0
10-02-2012, ora 09:22
Dr. Vochescu Carmen
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Vochescu Carmen
Cam dupa o saptamana puteti lua 1 cp. Antidepresivele au un efect foarte bun pe anxietate fara a da dependenta. spre deosebire de ele, anxioliticele, cum e si anxiarul, au potential ridicat de dependenta.
Antidepresivul intra in actiune dupa cel putin 14 zile, uneori mai mult, dar efectul sau e pe termen lung. In plus poate fi mai greu tolerat in primele 7-10 zile de tratament. Din acest motiv se asociazaa un anxiolitic, care are efect imediat pe anxietate si ajuta la o mai buna tolerabilitate a antidepresivului.
Nu e putin 1 cp Anxiar pe zi, e tocmai bine. Potentialul de dependenta apare dupa mai mult de 30 zile de tratament.
0
10-02-2012, ora 17:12
smilllie
Nu este medic/terapeut
smilllie
Va multumesc foarte mult pt raspunsurile prompte!
Sa speram ca totul va fi bine in continuare.
0
22-02-2012, ora 17:43
smilllie
Nu este medic/terapeut
smilllie
Am fost sfatuita sa inlocuiesc Anxiarul cu Grandaxin. Dumneavoastra ce parere aveti despre acest anxiolitic? Eu am citit ca nu da dependenta ca Anxiarul si nu da somnolenta.
La mine cat timp nu iau Anxiarul, imi tremura mainile si am usoare ameteli..credeti ca Grandaxinul mi-ar folosi mai bine dct Anxiarul?
Multumesc anticipat!
0
23-02-2012, ora 16:41
Dr. Vochescu Carmen
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Vochescu Carmen
Puteti sa il incercati, daca vreti, dar baza tratamentului este Arketisul. Celelalte sunt doar auxiliare.
0
09-03-2012, ora 21:59
smilllie
Nu este medic/terapeut
smilllie
Revin cu ceva intrebari pentru doamna doctor.
Am aproape 1 luna de cand iau Arketis(1 cp intreg) si o saptamana de cand am renuntat la Anxiar. Insa in ultimele 2-3 zile am ameteli dese si ceva dureri de cap si in zona cervicala. Tot de la sindromul anxios sa fie, sau..?
Va multumesc anticipat!
0
10-03-2012, ora 07:28
Dr. Vochescu Carmen
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Vochescu Carmen
Faptul ca aveti ameteli de 2-3 zile nu e specific pentru ceva anume. Poate sunteti mai obosita, poate e de vina presiunea atmosferica, poate e anxietatea sau are legatura cu faptul ca ati renuntat la anxiar. Mai asteptati, luati tratamentul cu arketis mai departe si ramane de vazut ce se mai intampla.
0
10-03-2012, ora 10:56
smilllie
Nu este medic/terapeut
smilllie
Va multumesc mult doamna doctor!
0
23-03-2012, ora 23:16
smilllie
Nu este medic/terapeut
smilllie
Buna seara doamna doctor!
In ultima perioada am fost cam stresata la serviciu si au revenit starile de ameteala. Cand vine senzatia de ameteala, pentru cateva secunde mi se intrerupe imaginea, simt nevoia sa ma prind de ceva de frica sa nu pic si parca imi amorteste capul in momentele acelea..Tot de la anxietate sa fie?
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Amețeli frecvente - e normal să amețești zilnic? Despre cauzele amețelilor
  • Tremurături apărute din senin - cauze posibile
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.