chist ovarian si Diane 35

36 comentarii 1 2
0
12-09-2009, ora 13:40
mari81
Nu este medic/terapeut
mari81
Daca nu ai luat pana acum anticonceptionale este "normal" asa ceva.Este un raspuns al organismului care se acomodeaza la contraceptive.Eu nu am avut asemenea probleme dar mi-a spus medicul ca s-ar putea sa reactionez asa.Daca nu sunt si alta efecte secundare nu te panica, v-a trece.Dar pentru linistea ta sufleteasca poti intreba medicul si telefonic doar fara a merge la el si te poate sfatui ce sa faci.Sanatate.
0
19-12-2010, ora 12:46
michaela2007
Nu este medic/terapeut
michaela2007
Din cate stiu eu, anticonceptionalele se dau dupa o evaluare minutioasa, incluzand si un set de analize...Cel putin aici in Italia asa se face si este cel mai corect.La noi de cele mai multe ori dupa o palpare rapida si un ecograf rapid se da deja tratamentul...Nu este corect, eu am avut o cunostinta care a ajuns la Urgente din cauza unui asemenea tratament cu anticonceptionale dat dupa ureche... Daca nu se fac analize minutioase va recomand sa nu urmati tratamentul cu anticonceptionale.Chiar nu e de joaca...Unele, mai ales acum pe criza sunt importate mai ieftin din surse dubioase ca si alte medicamente de altfel... Asa ca va rog din tot sufletul nu mai promovati anticonceptionalele, daca nu stiti ce efecte pot avea...
0
23-06-2015, ora 11:49
Alina 28 ani
Nu este medic/terapeut
Alina 28 ani
buna ziua,
in urma unor analize hormonale, mi s-a depistat insuficienta progesteronica, pt ca am ciclu neregulat.
la ecografia vaginala reiese ca am ovare micropolichistice si pe langa asta pe ovarul stang o tumora hiperecogena de 27/23 mm. este posibil ca tumora sa creasca daca iau duphaston?
va rog sa ma ajutati cu un raspuns
Multumesc!
0
04-12-2015, ora 22:15
moisiiandraelena
Nu este medic/terapeut
moisiiandraelena
Buna seara! Am fost diagnosticata cu ovare polichistice, as dori sa stiu daca pe viitor as putea avea copii. Ma nelinisteste gandul acesta. Multumesc.
0
22-01-2016, ora 21:58
Adda1713
Nu este medic/terapeut
Adda1713
Buna seara! Acum o luna si jumatate am fost la un consult ginecologic, unde doctorul mi.a spus ca am chis pe partea dreapta. Mi.a recomandat tratament cu orgametril, ovule klain, si anticonceptionale yasmin. Am luat o luna acest tratament acum sunt in acea saptamana de pauza care mi.a venit menstruatia. Problema este ca pe langa menstruatie in absorbant am gasit o "pielicica" sau nu stiu cum sa.i zic.. Este normal? Eu m.am gandit ca este chistul, sa eliminat.. Dar vreau sa aud o parere. Multumesc anticipat!
0
29-02-2016, ora 04:04
Raluka30
Nu este medic/terapeut
Raluka30
Buna seara am chist ovarian pe partea stanga l.am depistat in urma cu doi ani si avea 2cm iar in sept2015 am fost la un control ecografic pentru ca aveam dureri foarte mari si mi la depistat de 4cm mi sa dat anticonceptionale milligest pentru o perioada de 6luni.As vrea sa stiu din cauza chistul nu poti ramane insarcinata?
Adaugă un comentariu / răspuns
36 comentarii 1 2

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.