Ciprealex reluare tratament.

04-10-2020
Nelicodorean
Nu este medic/terapeut
Nelicodorean
Bună ziua. Sunt noua pe acest forum și este pt prima data când vorbesc despre problema mea. În urma cu 2 ani, în urma unor probleme medicale în familie(frate), am făcut un episod depresiv care după tratement cu Ciprealex 10 mg /zi sa remis. Totul a fost ok chiar minunat pana acum 4 zile când a intervenit o problema majora în cuplu. Deși am discutat cu partenerul (eu sunt problema) și a decis sa mai dea o șansă relației noastre, totuși îmi e frica și fac din nou atacuri de panica. Sunt asistenta medicala, muncesc în mediu stresant(ați). Întrebarea este dacă as putea relua tratamentul cu Cipralex.
2 comentarii
0
04-10-2020, ora 11:07
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Buna ziua

Credeti ca tratamentul cu Cipralex va repara relatia cu partenerul?
De fapt ce se ascunde in spatele anxietatii dumneavoastra este teama de.pierdere. A aparut si in situatia cu fratele, si acum cu partenerul, si va aparea de cate ori se va ivi o astfel de situatie.

Puteti incerca tratament anxiolitic dar el nu va face sa dispara aceasta anxietate de separare. Incercati sa luati legatura cu un psihoterapeut, lucreaza multi online, si sa discutati despre cauzele ei.
0
06-10-2020, ora 09:07
Psiholog Niculina Ciuperca
Psihologie, București
Psiholog Niculina Ciuperca
Ca și colegul meu vă recomand să luați legătura cu un psihoterapeut pentru a depista cauzele care fac problema să recidiveze și a lucra pentru diminuarea acestora.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!