colesteatom

24-03-2009
silvia deliana
Nu este medic/terapeut
silvia deliana
Ieri am aflat de la o colega. Mai multe nu stiu. D-nul dr. Vasile Ciuchi a lucrat la Spitalul Militar din Bucuresti iar acum este la Centrul medical - Medico Clinique din Bucuresti.
2 comentarii
0
10-02-2010, ora 18:27
gabriela iana
Nu este medic/terapeut
gabriela iana
Dragilor il recomand pe prof.dr. CIUCHI VASILE tuturor care au probl.ORL de orice fel, mergeti la el cu cea mai mare incr siedere.Am avut probl cu baiatul meu grave si printr-o dr de la sp.PANDURI fosta lui rezidenta am ajuns la el, vreau sa va spun ca nu mi-a venit sa cred ca am dat de un om trimis de d-zeu sa faca bine.Diagnosticul baiatului meu a fost OTOMASTOIDITA COLESTEOMATOASA.Eu sunt din c-ta, de medicii de-aici orl nici nu vreau sa aud (nu toti dar.)ptr k de la 3 ani jumate pana la 14 mergeam des aici la cab.si imi prescria o reteta si gata adik otita medie, otita acuta si de fapt era.grav.Mai mult dr care mergeam mai des la ea m-am dus cu radiografia si acest diagnostic am intrebat-o ce este si raspunsul a fost, , STATI LINISTITA NU E NIMIC GRAV, dar el acuza des dureri de cap in permanenta
Este mult de spus prin ce am trecut insa sunt fericita k am dat de acest profesor si mi-a salvat copilul, (acum are 23 ani )aveti incredere in acest prof. intrati pe site-ul CIUCHI VASILE aflati adresa clinicii si nr de tel VA DORESC MULTA SANATATE
0
14-05-2013, ora 13:54
carmencit
Nu este medic/terapeut
carmencit
il recomand pe dl prf ciuchi din atata inima. un adevarat profesionist.
insa clinica medico-clinique lasa de dorit. pentru o noapte de spitalizare platesti 250 ron in car nu primesti abslut nimic, nici macar un pahar cu apa, nu mai vorbim despre papuci de unica folosinta sau un prosop, pe care le rpimesti abslut in orice clinica/cabinet particulat.
in cazul in care un instotitor doreste sa stea cu tine peste nopate, va plati tot 250 ron, in care la fel, nu primeste absolut nimic.