Contaminare cu HPV
Buna seara,
Sunt asistent medical debutant, de curand am inceput lucrul intr-o clinica de dermato-venerologiel.
Astazi am avut impreuna cu o doctorita de efectuat o cauterizare a unor condiloame specifice infectiei HPV.
In timpul procedurii am purtat manusi si masca de protectie.
Intrebarea mea este daca este posibila infectarea cu HPV in acest caz, am atins pacientul doar pe pantaloni pentru a-i distrage atentia cat timp Dna Dr. efectua anestezia, in rest nu am luat contact cu pacient-ul (purtam manusi)
Multumesc mult pentru timp si pentru raspunsuri.
Sunt asistent medical debutant, de curand am inceput lucrul intr-o clinica de dermato-venerologiel.
Astazi am avut impreuna cu o doctorita de efectuat o cauterizare a unor condiloame specifice infectiei HPV.
In timpul procedurii am purtat manusi si masca de protectie.
Intrebarea mea este daca este posibila infectarea cu HPV in acest caz, am atins pacientul doar pe pantaloni pentru a-i distrage atentia cat timp Dna Dr. efectua anestezia, in rest nu am luat contact cu pacient-ul (purtam manusi)
Multumesc mult pentru timp si pentru raspunsuri.
1 comentarii
Nu. Virusul HPV se ia prin frecare. Dv. ati purtat manusi.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 31hpv cu risc crescut oncogen-va rog sfaturi!
- 20infectie hpv
- 3sarcina pierduta, chiuretaj de doua ori... HPV?
- 6infectia cu hpv si rana pe col
- 3Am virusul HPV sau nu? Analize cu rezultate contradictorii
- 6intrebare catre un medic: HPV cum se manifesta? este periculos? trece de la sine?
- 0Vegetatii HPV - Va rog sa ma sfatuiti..
- 23carcinom scuamos invaziv - cat de grav este si ce varianta de operatie tratament ?
- 12hpv 16 cancer in gat
- 8mi-au aparut in zona genitala niste negi care dispar in urma tratamentului si reapar
- 0HPV 16 pozitiv, ce pot face?
- 3analiza hpv risc crescut 16
- 2Ajutor !!! bubite rosii pe capul penisului
- 2HPV la barbati, peste 30 ani
- 3condiloame HPV
- 1HPV - Genotipul 16
- 1Intrebare hpv