Cosuri si puncte negre pe picior din cauza epilatului

04-02-2011
roxysp
Nu este medic/terapeut
roxysp
Buna ziua, am si eu o problema.M-am epilat cu epilatorul electric pe picioare si in partea de jos a piciorului mi-au aparut niste cosuri, puncte negre in piele si se vad foarte urat.Am mai avut aceasta probla in urma cu 3 -4 ani, atunci am folosit iod si o crema cu care ma dadeam de 2 ori pe zi si mi-au trecut, dar nu mai stiu cum se numea crema.Va rog sa imi spuneti ce pot folosi pentru a scapa pentru ca sunt foarte inestetice.Va multumesc
1 comentarii
0
15-02-2011, ora 19:20
roxysp
Nu este medic/terapeut
roxysp
de ce nu imi raspunde nimeni ???
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Indepartarea pilozitatii faciale inestetice
  • Electroepilarea
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.