iritatie de la epilare!

28-06-2011
danusia
Nu este medic/terapeut
danusia
buna ziua !! de vreo 4 ani ma epilez cu aparat electric ( un philips ), iar acum o luna mi-a aparut o iritatie urata in partea de sus care se face din ce in ce mai urata, parca m-as fi facut cu lama !! mi-e groaza ca urmeaza sa plec la mare si nu pot sa ma dezbrac, arata groaznic !!! ce pot sa folosesc sa-mi treaca aceasta iritatie ?? multumesc !!
3 comentarii
0
28-06-2011, ora 22:18
Vio 49
Nu este medic/terapeut
Vio 49
mergi la un dermatolog sa vada cum arata acea iritatie, e greu sa se puna un diagnostic si sa se indice un anume tratament pe nevazute.sanatate si distractie la mare.
0
29-06-2011, ora 08:45
Dr. Adelina Batog
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Adelina Batog
Buna ziua,
Puteti utiliza local Fucicort crema sau Diprogenta crema (asta daca nu aveti timp sa mergeti la un dermatolog).
Sper sa va treaca pana plecati.
Numai bine,
0
29-06-2011, ora 12:07
danusia
Nu este medic/terapeut
danusia
multumesc f mult pt raspunsuri !!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.