de ce scad leucocitele?

04-05-2009
miry90
Nu este medic/terapeut
miry90
Buna ziua am 19 ani si si am facut niste analize de curand si nu am ajuns inca la doctor si as dori cateva sfaturi
leucocitele mi-au iesit un pic mai mici decat ar fi normal 4 si val normale sunt 4.60-10.20
Imi puteti spune ce pot sa fak ca sa imi creasca nr de leucocite si ce consecinte(boli) pot aparea daca am scazute leucocitele
Va multumesc>O zi buna
7 comentarii
0
04-05-2009, ora 17:09
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Buna!
Ai un "grad" mic de leucopenie, adica un numar mai mic decat limita inferioara maxima admisa.
Numar de leucocite (globulele albe ale sangelui) poate sa scada din multe cauze, printre care si:
- inhibitia medulara;
- utilizarea pe o perioada indelunga a a antibioticelor sau utilizarea intr-o singura priza sau mai multe, dar luate in doza foarte mari, de ordinul gramelor - 5-10 grame si chiar mai mult;
- utilizarea unor antidepresive, precum Remeron (mirtazapina), care duc la supresia maduvei osoase;
- alimentatie foarte carentiala, sau malnutritie;
- infectii puternice recurente, sau nu etc. (acestea sunt cauze la nivel general, nu trebuie neaparat sa ti se "aplice" tie).

In ziua de azi mai toate persoanele au un sistem imunitar "depasit", din cauza rafinarii excesive a alimentelor, a aerului foarte bogat in diferiti poluanti, a stresului si in general, datorita modificarii aproape totale a factorilor de mediu cu care organismul nu a tinut pasul, asa fiind si normal, nu se poate adapta unui mediu viciat.

Trebuie sa consulti un medic internist care sa te consulte, sa-ti analizeze posibilele simptome si semne si sa vada daca aceasta lecopenie nu este provocata de administrarea unui medicament.
Iti va prescrie probabil un preparat imunostimulator sau imunomodulator, de genul zincului, vitaminelor, Viusidului, Imunnaid, Echinaceea, Spirulina etc.

Multa sanatate si ai grija de tine; sa nu consumi alimente foarte rafinate care presupun si existenta E-urilor, sa nu consumi bauturi gen Coca-Cola si nici foarte multe dulciuri, pentru ca-ti deteriorezi nu numai dantura, ci si mintea.

Cu multa placere,
NICK:)
0
05-05-2009, ora 21:17
miry90
Nu este medic/terapeut
miry90
Multumesc frumos pt raspuns.Am fost la doctor intre timp si mia- recomandat doctora sa iau 2 lingurite de polen pe zi timp de 2 sapt.Mi sa spus k este posibil sa imi fi iesit scazute din cauza unei raceli pe care am avut-o inainte sa fak analizele.Incerc sa numai beau sucuri deloc sper sa reusesc cola oricum nu beau.Ms frumos pt tot o seara buna
0
05-05-2009, ora 23:30
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Cu multa placere! Urmeaza indeaproape sfaturile medicului dvs. curant, cu atat mai mult cu cat ti-a dat un tratament complementar foarte bun. Te felicit ca nu bei Cola. Eu am baut mai mult de 1 an si am si acum probleme cu stomacul!

Numai Bine!
0
06-05-2009, ora 01:21
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Scuza-ma te rog, am inceput prin a iti vorbi la persoana a I-a si apoi am continuat cu a II-a, ca mai apoi sa termin cu a I-a. Imi era rau cand ti-am scris, scuza-ma, te rog!

Noapte Buna!
0
06-05-2009, ora 12:20
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Hahaha...am vrut sa spun persoana II-a singular, ca mai apoi plural...ca sa vezi ce face cura cu argila dintr-un om (te simti foarte rau)...
0
07-05-2009, ora 15:18
miry90
Nu este medic/terapeut
miry90
Nu este niki un fel de problema.Foarte fumos ti cura de slabire cu argila in ce consta?Si eu vreau sa ma bag la o cura de slabire dar inca nu am gasit o dieta potrivita, pt k nu vreau sa slabesc rpd si sa pun la loc la fel de rpd sunt inca in cautare.O zi buna papa!
0
08-05-2009, ora 01:42
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Hristos a Inviat!
Multumesc pt intelegere! Tin cura cu argila albastra pt purificarea organismului, nu pt slabire cu toate ca, slabirea este un efect "secundar" pozitiv pt unii, negativ pt altii. Pt a nu iti scrie eu foarte multe detalii, te rog sa intri pe site-ul official al acestui tip de argila, vei afla toate detaliile necesare inceperii acestei cure:
www.argilaalbastraderaciu.ro
Te simti rau in functie de cantitatea de toxine acumulata in organism.

Iti doresc numai bine si ai mare grija la ce fel de cura vei urma, pentru ca unele sunt foarte agresive si au ca principal efect advers, efectul yo-yo!
Noapte Buna si o zi superba maine!
Adaugă un comentariu / răspuns

23-11-2021, ora 13:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Interpretare analize medicale online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Leucocite - globule albe
  • Leucocite scăzute - când / de ce scad leucocitele
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.