De doua luni insa eu tot sunt slaba si imi este rau

07-01-2014
pupazica
Nu este medic/terapeut
pupazica
Buna ziua, am doua nasteri si un avort.Dintotdeauna am fost foarte nervoasa si agitata insa de la avort m-am simtit foarte vinovata, distrusa si am inceput sa iau cate un Anxiar si cate o Setralina pe zi.Asta a fost acum 5 ani.De atunci am luat fara intrerupere. Din primavara am inceput sa ma simt slaba, abea ma ridic dimineata din pat.Cam 2 ore imi trebuie sa-mi revin insa sunt si zile cand nu pot sa imi revin deloc. Vazind acest lucru am intrerupt pastilele, in luna aprilie insa tot nu mi-am revenit. Am fost, la mine in oras, si mi-am facut analizele din cap pana in picioare si au iesit toate bune. Insa mie tot imi era rau.Am mers la Targu Mures si iar le-am facut pe toate si iar au iesit bune.Am mers la un doctor psiholog care mi-a dat sa iau Anxiar si Setralina.Le iau de doua luni insa eu tor sunt slaba si imi este rau ? Ce ar putea fii ? Unde sa mai merg ?
11 comentarii
0
07-01-2014, ora 21:24
Terapeut Denis Chiurtu
Psihologie, Bucuresti
Terapeut Denis Chiurtu
Distinsă doamnă, cele descrise de dumneavoastră arată că dacă nu consultaţi un specialist, să zicem un psiholog bun, vă puteţi aduce prejudicii sănătaţii. Ieri, am abordat impreună o cu totul altă simptomatologie, din care vă amintesc câteva cuvinte: "Buna ziua, am 38 de ani, trei nasteri, nici un avort si o sarcina extrauterina eliminata prin operatie, deci o trompa uterina este scoasa si una este legata. De vreo doua luni am inceput sa ma ingras, 7 kg in 3 saptamani, noaptea transpir enorm de mult, ma dor sanii, seara mi se umfla burta si ma balonez ". pe acest site, de regulă sub aceste comentarii puteţi găsi sprijin calificat pentru rezolvarea problemei. Suntem alături de dumneavoastră şi continuăm să vă sprijinim.
0
07-01-2014, ora 21:31
pupazica
Nu este medic/terapeut
pupazica
Ma scuzati., cea de 38 ani sunt eu iar cealalta doamna este o vecina care nu are internet si m-a rugat pe mine sa ii spun pavestea, poate o ajutati si pe ea
0
07-01-2014, ora 23:21
Terapeut Denis Chiurtu
Psihologie, Bucuresti
Terapeut Denis Chiurtu
Înţeleg, imi cer scuze pentru confuzie. Pentru dumneavoastră personal rămâne valabil ceea ce am discutat ieri. Să revenim la vecina: Un psiholog nu are dreptul să recomande tratament alopat -adică medicamente- Poate era psihiatru. Un psihiatru poate fi depăşit de o astfel de problematică. Este imperios necesar sprijinul unui psiholog pentru a o ajuta pe vecina dvs să depăşească această problemă. Romedic are specialişti in toate oraşele. Accesaţi adresa http://www.la-psiholog.ro/ şi alegeţi de acolo ce credeţi că vi se potriveşte. Păstrăm legătura, da? Succes!
0
07-01-2014, ora 23:29
pupazica
Nu este medic/terapeut
pupazica
Multumesc mult de tot.
0
08-01-2014, ora 16:24
Psiholog Otvos Monika
Psihologie, Brasov
Psiholog Otvos Monika
Dificultatile care apar in urma unui avort este indicat sa fie tratate in cabinetul psihologic, nu in cel psihiatric. Una dintre marile diferente intre cele doua specializari este faptul ca PSIHIATRUL este medic si prescrie tratament medicamentos, iar psihoterapeutul/ consilierul psihologic are altfel de interventii si nu prescrie medicamente.
0
08-01-2014, ora 16:25
Psiholog Otvos Monika
Psihologie, Brasov
Psiholog Otvos Monika
Asadar, in cazul avortului sau al oricarei alte pierderi, este indicat sa se urmeze sedinte de consiliere psihologica/ psihoterapie. In lipsa lor, doar tratamentul medicamentos nu face altceva decat sa amelioreze simptomele fiziologice si sa creeze o stare de "amorteala" emotionala. NU TRATEAZA SENTIMENTUL DE VINOVATIE, care, la randul sau, poate genera diverse neplaceri fizice in timp.
0
08-01-2014, ora 16:26
Psiholog Otvos Monika
Psihologie, Brasov
Psiholog Otvos Monika
Va propun sa renuntati la tratament conform recomandarii medicului care v-a facut acea prescriptie. Renuntarea se face treptat, dupa o anumita schema. Este normal sa aveti reactii adverse dupa 5 ani de utilizare.
Programati cateva sedinte de psihoterapie pentru a va vindeca emotional acele sentimente care au fost, de-a lungul timpului ingropate cu pastile.
Succes si sanatate!
0
08-01-2014, ora 19:02
pupazica
Nu este medic/terapeut
pupazica
Multumesc foarte mult pentru raspuns
0
10-01-2014, ora 06:50
Psiholog Cristian Andrei Nica
Psihologie, Cluj-Napoca
Psiholog Cristian Andrei Nica
Bună ziua, simptomele descrise de dumneavoastră fac parte din tabloul tulburărilor afective (depresie). Iată câteva sfaturi utile, pe care le ofer tuturor pacienţilor mei în primele etape ale intervenţiei.
-Începeţi ziua cu o activitate plăcută.
-realizaţi sport cel puţin 30min/zi.
-Planificaţi activităţile pentru fiecare zi.
-Observaţi cine sunteţi cu adevărat şi fiţi în fiecare zi recunoscătoare pentru ceea ce vi se întâmplă.
-trecutul se construieşte în fiecare clipă, iar alegerile dintr-un moment sunt justificate de motive întemeiate. Aveţi încredere în propria persoană şi ţineţi cont de lucrurile bune ce au rezultat în urma alegerilor făcute.
-găsiţi justificările potrivite pentru alegerile din trecut şi concentraţi-vă mai mult pe viitor, acel viitor reversibil, plin de oportunităţi, ce poate începe în fiecare moment.
Pentru mai multe informaţii vă rog să mă contactaţi în privat.

Cu bine,
C.A.N.
0
10-01-2014, ora 11:48
pupazica
Nu este medic/terapeut
pupazica
Multumesc pentru cele spuse
0
26-03-2014, ora 21:23
Psiholog Ana Cristina Badita
Psihologie, Sibiu
Psiholog Ana Cristina Badita
Reiterez sfaturile de mai sus: astfel de probleme se pot rezolva foarte bine prin psihoterapie, chiar fara medicatie.

Succes!

Ana Badita
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Unele antibiotice ar putea fi asociate cu creșterea riscului de avort
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.