Degete umflate si vinete de la picioare

20-02-2009
mtineretului
Nu este medic/terapeut
mtineretului
Buna ziua,
am o problema la degetele de la picioare.Acum o luna, unul dintre degetele de la picioare(mai exact al 2-lea) m-i s-a umflat si a devenit vanat.Dupa 2 saptamani, mi s-au umflat aproape toate degetele inclusiv de la celalalt picior si a inceput sa se umfle si talpa.Ma mananca degetele si daca ma scarpin ma ustura putin.Ce poate fi si unde sa ma duc la control?
6 comentarii
0
21-02-2009, ora 17:32
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Incepeti cu medicul de familie. El va va indruma catre specialist.
0
14-03-2009, ora 10:21
mtineretului
Nu este medic/terapeut
mtineretului
Dle dr.va multumesc pt raspuns.Am fost la dr. de familie si mi- a spus ca am insuficienta circulatorie periferica si mi-a dat sa iau Difabiol.Am mai fost la un dr pt un consult care mi-a dat alt diagnostic si anume Sindromul Raynaud.Problema este ca nu ma pot lasa de tigari pt ca ambii dr.au spus sa ma las.
0
14-03-2009, ora 10:24
mtineretului
Nu este medic/terapeut
mtineretului
Si totusi nu stiu care diagnostic este bun.Dr de familie mi-a dat difabiol, celalalt mi-a dat sa iau pentoxifilina-2/zi si coenzima Q10.
Va multumesc
0
16-03-2009, ora 17:15
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Ambele diagnostice sunt bune pentru ca se refera la tulburari circulatorii periferice. De asemenea, ambele tratamente sunt bune, deoarece in aceste afectiuni se administreaza vasotrofice si vasodilatatoare.
Dar ce este cel mai important, TREBUIE SA TE LASI DE FUMAT !!!!
In caz contrar, se poate ajunge pana la amputatia membrelor.
0
21-03-2009, ora 09:34
mtineretului
Nu este medic/terapeut
mtineretului
Dle Dr., se poate ca acest sindrom sa se fi produs din cauza asocierii fumatului cu anticonceptionalele Marvelon?Caci pana acum 2 luni am luat anticonceptionale.Si ar mai fi o problema, acum ma dor toti muschii de la picioare, simt ca as avea febra musculara, se poate sa fie din cauza acestui sindrom?Mi-e frica pt ca abia am 23 de ani, ma gandesc ca peste zece ani acest sindrom va avansa, nu?sau poate sa imi treaca definitiv, daca iau medicatia aceasta?
Va multumesc mult de tot pt raspunsuri
0
22-03-2009, ora 17:41
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Trebuie sa iti faci o oscilometrie si sa te examineze un medic internist. Posibil sa ai o trombangeita obliteranta la debut!
Chiar nu intelegi ca trebuie sa abandonezi fumatul ????
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.