Depresie postanatala si tulburarea obsesiva | Forumul Medical ROmedic

Depresie postanatala si tulburarea obsesiva

14-04-2019
ionela2393
Nu este medic/terapeut
ionela2393
buna ziua de 5 luni am devenit mamica..de la inceputul sarcinii am fost mereu nelinistita sa nu cumva sa se intample ceva cu fetita..dupa 2 luni de zile au inceput in capul meu imagini in care ii faceam rau fetitei..si m-am speriat foarte tare si am intrat in depresie..am stari de frica confuzie..parca traiesc un vis.parca numai imi iubesc copilul cum il iubeam..cateodata am nevoie sa stau singura..am inceput sa merg la psiholog...decand au inceput...dar nu m-a ajutat foarte mult..acum merg la un psohoterapeut..as dorii sa intreb daca alaptez exista tratament medicamentos ca sa pot lua?
10 comentarii
0
14-04-2019, ora 17:45
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Psihiatrie, Sibiu
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Buna ziua nu sunt medicamente care sa nu treacă în lapte! Psihoterapie și ulterior medicație după ce nu mai alăptați!
0
14-04-2019, ora 17:46
ionela2393
Nu este medic/terapeut
ionela2393
Imi este foarte frica..din cauza acestor fricii, poti face episod psihotic?mi-a zis o prietena sa nu cumva sa psihosa..si poate fac ceva fetitei si m-am speriat si mai mult!
1
14-04-2019, ora 18:02
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Psihiatrie, Sibiu
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Nu vă luați după prietene luati niște magneziu și mergeți la psihiatru sa vă de-a xanax doza mică și o să fie bine
1
14-04-2019, ora 18:02
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Psihiatrie, Sibiu
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Nu vă luați după prietene luati niște magneziu și mergeți la psihiatru sa vă de-a xanax doza mică și o să fie bine
0
17-04-2019, ora 10:24
ionela2393
Nu este medic/terapeut
ionela2393