dilema

07-06-2007
ariana m
Nu este medic/terapeut
ariana m
in perioada de cele 7 zile de pauza a contraceptiei hormonale regulate cu Marvelon am avut un contact sexual neprotejat si am luat ulterior Postinor 2, iar acum nu'mi vine menstruatia.de ce?
3 comentarii
0
07-06-2007, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Pentru că aţi luat Postinor fără să aveţi nevoie.
0
08-06-2007, ora 00:00
ariana m
Nu este medic/terapeut
ariana m
tratamentul cu marvelon l'am facut o singura luna pana acumsi l'am inceput abia in a-5-a zi a menstruatiei, motiv pt care mi s'a spus ca e nevoie de protectie suplimentara.iar daca am luat postinor, sa inteleg ca acum imi va intarzia menstruatia?
0
08-06-2007, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Postinor de obicei da dereglari ale menstruatiei, din fericire de regula se revine la periodicitate normala.
Refuz sa cred ca un medic, chiar cu cunostinte minime de planificare familiala, v-a spus ca trebuie luat Postinor in cele 7 zile de pauza a anticonceptionalului.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.