Dupa operatie la masele.

30-07-2014
szrtech
Nu este medic/terapeut
szrtech
Buna ziua! Am si eu o problema.
Acum 2 zile a fost operat la 4 masele, am avut infectii in fine, una din ele, mai avea putin si strapungea sinusul, sau ceva de genul.
De taiat, ma taiat doar in partea dreapta sus, aceea fiind cea mai grava.
Pe langa asta, problema mea este in felul urmator, dupa aceste 2 zile, pot sa spun ca mii sa umflat falca de parca asi avea un ditamai abcesul. Este normal ca dupa o operatie sa se intample asa ceva ? Atat ma intereseaza.
Mentionez ca am incercat prima zi sa fumez, nu am reusit, a doua ma reusit doar vreo 2-3 tigari. Ma gandesc sa nu fie de la asta, sau.. altceva, doctorul care ma operat, nu mi-a spus ca nu am voie sau altceva. Si daca imi puteti recomanda cam ce ar trebuii sa mananc, sa beau, daca am sau nu voie sa fumez.
3 comentarii
0
30-07-2014, ora 15:28
Psiholog Stefan Liviu
Psihologie, Ploieşti
Psiholog Stefan Liviu
Cel mai in masura sa-ti ofere raspuns la intrebarile tale este chiar medicul care te-a operat. Nu pare normal sa apara un edem de natura celui descris de tine. Din punct de vedere al alimentatiei se recomanda consumul alimentelor semilichide.
0
30-07-2014, ora 17:05
szrtech
Nu este medic/terapeut
szrtech
Doctorul care ma operat, nu mi-a spus nimic din ce sa fac. Doar ma operat, mi-a spus sa nu iau antibiotice, ca nu este nevoie, si mi-a dat frau liber, mi-a spus sa vin peste 1 saptamana sa imi scoata atele, si cam atat.

Daca ma reintorc la medicul care ma operat, si vede situatia, este posibil sa ma opereze din nou ? Si pe ce motiv ?
0
28-11-2014, ora 19:11
gabryela10
Nu este medic/terapeut
gabryela10
buna seara. am si eu o intrebare: am fost operata de o zi la maseaua de minte molar 3 crescut orizontal in partea stanga jos dar care era sub gingie si care a intrat deja in radacina maselei de langa. a fost o operatie grea care a durat doua ore. mi s au scos ambele. acum sunt umflata, si tb sa tin comprese reci. Ma doare un pic spre ureche si in gat cd inghit. Mi a dat antibiotic preventiv. Am facut o gastrita frumusica de la cele doua pastile luate in prima zi..si am arsuri mari. Nici nu pot manca. Problema este ca a intrerupt pastilele si a tratez cu omez si orez fiert pana mi refac stomacul. Nu vreau totusi sa mai iau antibiotic. Intrearea este daca afecteaza cu ceva faptul ca nu mai iau. Si care ar fi consecintele sau cum imi pot da seama ca ceva nu e in ordine? va multumesc.
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.