epilepsie de la varsta de 10 ani

17-12-2013
magda26
Nu este medic/terapeut
magda26
Am 26 de ani.Am epilepsie de la varsta de 10 ani, crize nu am in afara ca imi amorteste mana dreapta din cand in cand si am dureri de cap mai ales cand sunt la menstruatie.Folosesc Orfiril 300 mg, Timonil de 150 mg.Problema e ca din octombrie am dereglari menstruale, si pentru asta medicul ginecolog mi-a prescris anticonceptionale (Karissa).Am totusi indoieli, din cate stiu nu as avea voie sa folosesc anticonceptionale nu?va rog doresc un raspuns de la un medic sau cine a mai fost in situatia asta.va multumesc.
5 comentarii
0
17-12-2013, ora 20:56
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Ce tip de dereglari menstruale aveti ?
0
17-12-2013, ora 21:00
magda26
Nu este medic/terapeut
magda26
in luna octombrie nu mi-a venit ciclu, i deloc iar in luna asta mi-a venit de 2 ori..
0
17-12-2013, ora 21:28
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Se regleaza de la sine. Nu luati anticonceptionale.

Anticonceptionalele au foarte multe efecte secundare care apar la cele care iau, sau, viitor la copii.

Cercetati acest Topic mai documentat si care contine si raspunsul la intrebarea dv., raspuns dat de medicul ginecolog.



http://forum.romedic.ro/prod/Pilulele_anticonceptionale_provoaca_avort_timpuriu?_Sunt_nocive?_063792.html
0
17-12-2013, ora 21:51
magda26
Nu este medic/terapeut
magda26
deocamdata nu intentionez sa raman insarcinata, mai ales am si tratament pentru epilepsie...si anticonceptionale nu am mai folosit deloc si sincer nici nu as folosi(totusi am luat 2 pilule deja) dar daca o sa mai am probleme cu menstruatia?ce ma fac?a doua oara mi-a venit din senin fara dureri si parca nu mai vroia sa se opreasca.stiti ceva "natural" care sa regleze? multumesc oricum
0
17-12-2013, ora 22:30
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Trebuie să subliniem faptul că pilulele nu reprezintă o soluţie nici pentru femeile cu cicluri lunare haotice. Iregularitatea ciclului, de cele mai multe ori, nu este o boală. Menstruaţia poate să întârzie datorită întârzierii ovulaţiei în luna respectivă, ca urmare a unor situaţii stresante. Pilulele nu vindecă ciclurile haotice, nu îmbunătăţesc situaţia. Hemoragia care apare atunci când încetează luarea pilulelor nu este o menstruaţie adevărată. După luarea pilulelor, situaţia este aceeaşi, numai că pilulele au multe consecinţe negative, menţionate sau nemenţionate. În cazul în care o femeie este cu adevărat bolnavă, de exemplu dacă are o tumoare a glandei pituitare (hipofiza), pilula nu face altceva decât să amâne diagnosticarea corectă şi deci şi tratamentul.

extras din Brosura "Cu ce pret" - See more at: http://forum.romedic.ro/prod/Pilulele_anticonceptionale_provoaca_avort_timpuriu?_Sunt_nocive?_063792.html%20-%20See%20more%20at:%20http://forum.romedic.ro/prod/doresc_un_raspuns_va_rog!_082974.html#sthash.iTE4Mfmj.episdyBP.dpuf
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar durerile de cap (migrenele)?
  • Durerea de cap după somn
  • Un tratament experimental pentru epilepsie
  • Apariția tulburărilor psihotice ar putea fi indusă de medicamentele antiepileptice
  • O nouă tehnică pentru tratamentul chirurgical al epilepsiei
  • Dieta săracă în carbohidrați ar putea reduce migrenele
  • Top 10 aplicații de smartphone pentru epilepsie
  • Un grup de celule din hipocamp asociate cu comoțiile și pierderile de memorie
  • O nouă terapie pentru managementul crizelor convulsive?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.