Episod depresiv recurent

21-07-2017
Valentin ghiurluc
Nu este medic/terapeut
Valentin ghiurluc
Buna seara! incep prin a pune cateva intrebari despre tratament, si anume iau zoloft 50 mg dimineata si bromazepam 3 mg, jumatate de 3 ori pe zi, vreau sa stiu daca cineva a mai luat zoloft si cum a mers.
La mine depresia nu se manifesta cu tot arsenalul adica sa am stima de sine scazuta sa nu ma pot ridica din pat sau lipsa energiei s.a.m.d. Sunt doar niste stari trecatoare adica o zi sunt bine apoi o zi sunt rau si tot asa.ma invart in cerc. cum imi aparea starea aceea imi taie cheful de orice, nici sa vorbesc nu imi mai vine dar nu dureaza mult, si o mica stare de nesiguranta... Mie imi place viata chiar si acum ca o vad putin in ceata dar vreau sa imi revin!! Sunt la cel de al 2-lea episod, primul s-a remis de la sine fara tratament de nici un fel. am 19 ani :).
11 comentarii
0
21-07-2017, ora 23:52
Valentin ghiurluc
Nu este medic/terapeut
Valentin ghiurluc
Orice sfat e bine venit! Mai conversez si eu cu oameni care inteleg... :)
0
22-07-2017, ora 08:47
Psiholog Iosif Szenasi
Psihologie, Timisoara
Psiholog Iosif Szenasi
Sfatul meu este sa faci psihoterapie. Pastilele nu rezolva problema de fond.
1
22-07-2017, ora 09:43
Psiholog Niculina Ciuperca
Psihologie, București
Psiholog Niculina Ciuperca
Bună dimineața!
Medicația rezolvă doar pe moment, dacă nu faci psihoterapie care să-ți ajute să-ți schimbi modul de gândire și percepție și să ai o nouă perspectivă asupra lucrurilor, ori de câte ori te întâlnești cu o nouă situație ce-ți va părea insuportabilă depresia poate reveni.
De aceea recomand ca și colegul meu psihoterapie, astfel ca pi viitor să nu mai ai astfel de episoade.
Ai grijă de tine și de sănătatea ta, pentru că meriți să-ți trăiești viața frumos și fără probleme.
0
22-07-2017, ora 10:53
Valentin ghiurluc
Nu este medic/terapeut
Valentin ghiurluc
Multumesc pentru raspunsuri!! Fac si psihoterapie incepand de marti. nu stiu exact despre ce e vorba dar o sa incerc sa vedem. acum ma chinuie starile de apatie si nesiguranta (nu permanent) dar sper sa ma ajute tratamentul. Mai am o intrebare, se poate ca din cauza tratamentului sa nu mai am pofta de mancare? inainte sa il incep aveam pofta de mancare acum am doar spre seara putin. multumesc pentru timpul acordat!
:)
1
22-07-2017, ora 11:49
Psiholog Niculina Ciuperca
Psihologie, București
Psiholog Niculina Ciuperca
Simptomele nu dispar peste noapte, trebuie să ai răbdare și să urmezi ședințele de psihoterapie. Lipsa poftei de mâncare poate avea și alte cauze. Una din cauze poate fi și temperatura ridicată din ultima vreme, dar poate fi și din cauza depresiei, care la unele persoane scade pofta de mâncare.
0
22-07-2017, ora 12:57
Valentin ghiurluc
Nu este medic/terapeut
Valentin ghiurluc
Va multumesc pentru timpul acordat! Stiu ca nu dispar peste noapte, stiu ca pot tine si ani dar cum am mai precizat nu am o depresie foarte adancita sau accentuata.
Si in legatura cu mancarea, eu mancam foarte mult chiar si cand eram depresiv.
Multa sanatate!!
0
22-07-2017, ora 17:28
Valentin ghiurluc
Nu este medic/terapeut
Valentin ghiurluc
In primele saptamani de tratament ar trebuii sa ma simt mai bine sau mai rau? Sau cum? Il iau de 4 zile si ma simt mai mult somnoros si fara chef... Asa ar trebuii sa ma simt? Si casc de 20 ori pe minut cred. Antidepresivele isi fac efectul tocmai dupa 2 saptamani? Imi cer scuze daca pun prea multe intrebari.
Multa Sanatate, ca de asta avem nevoie
0
22-07-2017, ora 22:41
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Dupa 3-4 saptamani.
Sanatate multa!
0
23-07-2017, ora 19:38
Valentin ghiurluc
Nu este medic/terapeut
Valentin ghiurluc
si e normal sa ma simt mai adormit(foarte adormit) si sa simt nevoia sa stau doar in pat(inainte de tratament nu eram asa)? si din cand in cand am axietatea cam mare...
Dar daca e normal si totul o sa fie mai bine pe viitor nu ma deranjeaza dar vreau sa stiu daca astea sunt efectele antidepresivelor si anxioliticelor la inceput. Bromazepamul se scoate dupa un anumit timp sau o sa continui si cu el?
Multumesc si multa sanatate!
1
25-07-2017, ora 07:03
Dr. Ungureanu Elena
Psihiatrie, Iasi
Dr. Ungureanu Elena
Intr-o oarecare masura aceste efecte se datoreaza initierii tratamentului antidepresiv si ar trebui sa diminue in timp(2-3 saptamani).Daca nu se reduc semnificativ in acest interval vorbiti cu medicul dumnevoastra care va hotari ce e de facut.pentru ca totusi ai 19 ani nu poti fi somnolent si fara chef toata ziua.
0
25-07-2017, ora 18:08
Valentin ghiurluc
Nu este medic/terapeut
Valentin ghiurluc
Astazi am fost la medic si mi.a schimbat zoloftul cu coaxil.
Este mai bun coaxil decat zoloft?
Tin sa precizez ca s.a intamplat ceva in familie si eu nu am putut sa plang, ma durea in gat, imi venea sa plang dar nu puteam
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Auto-medicația cu medicamente psihotrope - efectele negative ale consumului necontrolat
  • Episoadele depresive majore au fost subestimate de-a lungul timpului
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.