S-a vindecat cineva prin credinta?
Te ajuta mult credinta pe parcursul bolii dar trebuie sa o imbini cu medicatia.
Cine se lasa de medicatie face episod psihotic in termen de cateva zile, cateva luni sau cativa ani.
Depinde si de trigger si de momentul in care apare.
Poate asa sa iti treaca o depresie sau o anxietate usoara doar cu credinta.
Dar mi-au scris mame de tineri care nu au putut sa ii convinga sa faca tratament ca nu s-au vindecat si nu au intrat in remisie doar cu credinta.
Eu iti recomand sa te spovedesti si sa te impartasesti macar in cele 4 posturi pe an, daca poti sa mergi la biserica la Liturghie si la Maslu (slujba pentru sanatate) si sa citesti tot daca se poate cate un acatist care efectiv iti limpezeste si iti curata mintea, fiind alcatuit numai din metafore.
Citeste si tu acatistele si viata lor de pe Doxologia si vezi ce se intampla.
Dar medicatia trebuie sa ti-o iei.
Aveti dreptate ce ati scris in raspunsul dvs.
Sunt pro medicina tratament stiu ce inseamna cand suferi de o boala sau mai multe dg.
Eu beau pastile de multa vreme. Multumesc pentru comentarii.
O zi buna la toti. Credeți ca doctorii nu stiu de Măicuța Domnului?
---------------*
Ori e ultimul comentariu ori mai stau ca un parazit, ca un paduche care va da boli si va mananca sangele pe
, , reteaua" voastra.
(*modificat de admin)
Unde e placebooooo?
Cred ca a murit.
Credinta ajuta! De fiecare data cand sunt la pamant ascult vreun acatist sau ma rog!
Dupa sunt un pic mai bine!
Te cred ca ai probleme de sănătate mintala dar Nu fi nesimțit.
Ai dreptate rugăciunile ajută pe cei care au credinta. Sanatate si numai bine.
Sa imi scrieti si mie acatistele care va plac voua cel mai mult sa ma inspir si eu...
Boala a aparut la 16 ani.
Multe boli care s-au ivit dupa tab au fost efecte secundare ale medicamentelor pentru tab pe care le-am descoperit unele dupa luni, altele dupa ani, cu ajutorul citirii acatistelor Sfintului Nectarie si Sfantului Efrem cel Nou.