Episod psihotic acut si atipic

19-04-2008
cio
Nu este medic/terapeut
cio
Sotia mea a fost internata in 2004 la Al.Obregia cu diagnosticul de episod psihotic acut o perioada de 10-12 zile, facand tratament la vremea respectiva cu : zyprexa, convulex, diazepam., pe o perioada scurta de maximum 2 luni, iar in februarie 2008 a facut un nou episod atipic scrie pe reteta de la Al.Obregia de la camera de garda, nu a fost nevoie de internare i s-a dat sa faca tratament cu zyprexa ca sa treaca de criza maniacala- depresiva si cu greu a luat timp de 7 zile acest tratament, pentru ca avea de sustinut un examen. Mentionez ca sotia a terminat medicina UMF Carol Davila si nu doreste sa faca tratament deloc medicamentos., timostabilizatori si altele. A slabit, au reaparut insomniile, merge mai des la biserica si spune ca numai biserica o poate ajuta. Medicul de la AL.Obregia din ce am discutat cu el spune ca ar fi o tulburare maniaco-depresiva (bipolara). In rest se comporta ca un om normal. Intrebarile sunt : Poate sa faca rezidentiatul si sa lucreze ca medic, si in ce ramura a medicinei, si daca poate sa faca copii, si cand pot aparea aceste tulburari la ce intervale de timp ca sa poata sa le previna. Rog sfatul unui specialist si daca se poate la obiect.
2 comentarii
0
04-05-2008, ora 00:00
alinutz85
Nu este medic/terapeut
alinutz85
Salut. Cam tanara... si eu am doar 23 dar acest episod nu tine cont de varsta. Eu am avut fara simptom psihotic... dar acelasi tratament.
Ca sa fiu mai scurt si concis... Greseala este Diazepam-ul, este Romanesc. Daca este medic sa incerce Alprazolam = Frontin 0.25 sau 0.5 in cazul ei, ca este cu simptom...(este unguresc si nu provoaca decat in prima zi de utilizare o usoara cefalee) si la Supradoza... nu este letal decat in cazuri rare. cum spuneam este facut cu "cap"
Daca nici diazepamul schimbat din tratament nu are efect... incercati in loc de Convulex, Orfiril... dar CONSULTATI medicul INAINTE efectele sunt putin diferite. (mizez pe faptul ca dsoara este diagnosticata putin cam prea departe de adevar... banuiesc ca nu v-a batut pana acum) Insomniile sunt provocate de episodul maiacal care nu este in cele mai multe cazuri si cu elem. psihotice, este provocat de Overload-ul creierului... cantitate mare de energie procesata sau daca este mai "lenesa" din fire... sa gaseasca un mod de a consuma surplusul... plimbari, sport (orice).
Atentie nu sunt medic... deci este doar un sfat ! :D Am trecut si eu prin asa ceva dar de mai bine de 2 ani, nici un simptom nu am mai avut de atunci, de aceea este mai bine sa ascultati mai multe pareri inainte de a urma un eventual tratament... gresit.
Insanatosire grabnica la doamna.
Pt intrbari contactati-ma pe forum.
0
09-08-2008, ora 00:00
ariana raluca
Nu este medic/terapeut
ariana raluca
si eu am folosit zyprexa, acum fac njectii cu rispolept, ma simt bn, doza este mica, insa vreau sa stiu daca pot acea copii si in ce masura vor fi ei afectati de aceasta bola. mentionez ca am, la activ, un episod psihotic
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Psihoterapia modifică circuitele din creier
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.