este posibil ca administrarea antibioticului sa impiedice o eruptie cutanata?

08-06-2014
carmen_marcela
Nu este medic/terapeut
carmen_marcela
Fetita mea de 6ani prezinta o angina cu o coloratie rosu intens a faringelui, coloratie extinsa si pe limba dar fara descuamare si fara depozit alb. Ca toate bolile noastrea a debutat vineri seara cu febra de 39 gr. I-am administrat Augmentin si dupa a doua administrare febra nu a mai aparut(Nurofen ca antipiretic). Sambata seara am fost la Urgenta la Clinica de Boli infectioase, spaeriata de o posibila scarlatina, unde medicul de garda mi-a spus ca intradevar limba este zmeurie dar in absenta oricarei eruptii cutanate (nimic pe tegument la nici un nivel) nu poate pune diagnostic de scarlatina dar sa ne intoarcem la cea mai mica eruptie si dupa terminarea antibioticului (la 2-3 zile) sa facem un exsudat faringian.
INTREBAREA: este posibil ca administrarea antibioticului sa impiedice o eruptie cutanata chiar daca ar fi vorba de scarletina? Mentionez ca am incredere deplina in medicul care a vazut-o dar efectiv am omis sa ii pun aceasta intrebare.
Multumesc mult pentru raspuns.
Carmen Marcela
1 comentarii
0
10-06-2014, ora 17:54
Dr. Artenie Claudia
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Artenie Claudia
Buna ziua,
Antibioticul nu modifica aparitia eruptiei cutanate.
O zi buna,
Dr Artenie
medic dermatolog
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.