Fara antidepresiv :(

05-08-2018
Utilizator_179524
Nu este medic/terapeut
Utilizator_179524
Medicul meu nu vrea sa-mi dea un antidepresiv...
Ce inlocuitor as putea gasi.Sfaturi, pareri va rog
Multumesc!
10 comentarii
1
05-08-2018, ora 15:02
Marcus Maximus
Nu este medic/terapeut
Marcus Maximus
Ai putea sa te faci tu doctor si sa-ti dai singur ce medicament doresti, daca nu iti convine ce iti dau alti doctori.
0
05-08-2018, ora 15:13
Utilizator_179524
Nu este medic/terapeut
Utilizator_179524
Martin!
Nu ti-ai luat azi pastilele? :)))
Ce esti asa nervos?
0
05-08-2018, ora 15:21
Dr. Diaconu Lavinia
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Diaconu Lavinia
Bună ziua.

De ce doriți neapărat un antidepresiv? Dacă medicul psihiatru nu v-a recomandat un tratament, probabil nu este nevoie.
1
05-08-2018, ora 15:42
Psiholog Niculina Ciuperca
Psihologie, București
Psiholog Niculina Ciuperca
Probabil sunt prezente simptome specifice unui diagnostic de tulburare depresivă majoră dar nu sunt suficiente pentru a se putea spune că suferiți de această tulburare.
Faceți o evaluare la un psiholog clinician cu experiență și dacă se constată simptome ale depresiei mergeți la câteva ședințe de psihoterapie.
0
05-08-2018, ora 15:47
Marcus Maximus
Nu este medic/terapeut
Marcus Maximus
Yul, pai ce altceva as fi putut zice ? Auzi si tu, nu i-a dat doctorul antidepresiv dar el vrea neaparat. Pai atunci trateaza-te tu singur, de ce te mai duci la doctor daca crezi ca tu stii mai bine psihiatrie ? Uite, si Lavinia ti-a explicat destul de clar.
Desi, sincer sa fiu, eu nu prea inteleg ce ai vrut sa ne intrebi pe topicul asta. Ai zis ca medicul nu vrea sa-ti dea "un antidepresiv"... Unul anume pe care il vrei tu, sau nu vrea sa-ti dea deloc niciunul ? Iar apoi ai zis ca vrei un ilocuitor... Dar inlocuitor pentru ce ?
0
05-08-2018, ora 16:14
Utilizator_179524
Nu este medic/terapeut
Utilizator_179524
Va mulțumesc pt răspunsuri.
@Martin
Am fost recent la spital la zi nu la pat cu depresie și medicul nu mi-a prescris nici un antidepresiv (deloc pe românește) Mi-a zis ceva de genu: AD creste serotonina si e posibil să interacționeze cu antipsihoticul meu sau ceva de genu'. Poate m-a mintit pe mine, nu stiu de ce. Eu unde sa mă plâng si eu, dacă nu aici pe forum??? Lui Dumnezeu poate? Nu știu daca sunt înlocuitoare pt antidepresive... Am intrebat și eu că nu stiu ce să fac
0
05-08-2018, ora 16:41
Marcus Maximus
Nu este medic/terapeut
Marcus Maximus
Ce rost ar avea sa te minta un doctor ? La ce i-ar folosi ? Vezi, ti-a dat si un motiv: creste serotonina si interactioneaza cu antipsihoticul. Deci stie el ce stie...
0
05-08-2018, ora 18:19
Dr. Diaconu Lavinia
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Diaconu Lavinia
Puteți încerca psihoterapia.
1
05-08-2018, ora 21:27
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Medicul nu ti-a dat antidepresiv sa nu intri in episod psihotic.
Cere-i o doza mica, jumatate de pastila pentru inceput si spune-i ca te simti rau doar cu neurolepticul.
Cu mine s-a intamplat aceeasi problema dar pina la urma mi-a dat intai jumatate de pastila si apoi o pastila fractionata in 2 pe zi.
Insista la acel doctor daca tu consideri ca esti in depresie.
0
09-08-2018, ora 22:13
Willy Fog
Nu este medic/terapeut
Willy Fog
Magneziu cu b6 sau magneziu b complex ar putea fi un bun adjuvant.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.