fire operatie
Buna. In urma fracturii trimaleolara dreapta operata, mi s-au scos tijele (doua la nr). Medicul mi-a spus sa ma prezint peste doua saptamani pt a-mi scoate firele. Intrebarea mea este daca va fi o problema daca voi intarzia. Iar de pot intarzia, va rog sa-mi spuneti si cat. Multumesc.
8 comentarii
Buna.
Sunt medic rezident pe ortopedie.
Suprimarea firelor de sutura se face la 12-14 zile iar in suturile secundare la 18-21 de zile.
Mai tarziu nu e o problema ( maxim pana la 3 saptamani ).
Insa mai repede de 10 zile nu se poate sa le suprime pentru ca e risc de dehiscenta a plagii.
Daca ai nevoie de mai multe sfaturi privind tratamentul, recuperarea, etc ...
Sunt medic rezident pe ortopedie.
Suprimarea firelor de sutura se face la 12-14 zile iar in suturile secundare la 18-21 de zile.
Mai tarziu nu e o problema ( maxim pana la 3 saptamani ).
Insa mai repede de 10 zile nu se poate sa le suprime pentru ca e risc de dehiscenta a plagii.
Daca ai nevoie de mai multe sfaturi privind tratamentul, recuperarea, etc ...
Multumesc pt raspuns; mai vreau sa intreb daca ma incadrez la s.secundare, avand in vedere ca mi-au fost scoase fire de la prima operatie, apoi subur si ultima oara tije?
In cazul dvs. nu e o sutura secundara.
Dar cum v-am spus puteti sa amanati pana la 18 zile.
Dar cum v-am spus puteti sa amanati pana la 18 zile.
am fost cusut la arcada si vreau sa stiu dupa cat timp se scot firele
Buna seara!
In mod normal se extrag la 5-7 zile.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Ante-picior
In mod normal se extrag la 5-7 zile.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Ante-picior
Multumesc mult. A si asi mai avea o antrebare cum a-mi dau seama daca sunt fire care se topesc singure si dupa cate zile
Buna ziua!
Este destul de greu sa va dati seama singur daca sunt fire resorbabile (acestea se resorb in 2-3 saptamani).
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Ante-picior
Este destul de greu sa va dati seama singur daca sunt fire resorbabile (acestea se resorb in 2-3 saptamani).
Cu stima,