Fractura metatarsiene

24-07-2013
cata_pribo
Nu este medic/terapeut
cata_pribo
Buna ziua,
Sunt student, am 22 de ani, aseara am decis sa merg la un fotbal unde am suferit o accidentare in timpul jocului, am fost la urgenta acolo mi s-a spus ca am o fractura a metatarsienelor 2, 3, 4 de la piciorul drept. cea de la al 4-lea fiind cu deplasare. Medicul de garda mi-a pus ghips si mi-a recomandat sa vin la control in fiecare saptamana pentru a vedea daca osul s-a deplasat sigur la loc. As dori sa va cer si dvs o parere legata de aceasta problema si in cazul nefericit, ce presupune operatia, si cat de bine se poate recupera factura ulterior, pentru a putea practica dinou fotbal. Va Multumesc!
5 comentarii
0
24-07-2013, ora 16:39
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua!
La modul principial, o fractura izolata a metatarsienelor laterale (2-3-4) exclude atat imobilizarea gipsata, cat si interventia chirurgicala.
Situatia trebuie insa analizata atent clinic, radiologic si eventual Computer-Tomografic, pentru a putea exclude un diagnostic de o gravitate extrema, si anume fractura-luxatie Lisfranc, care presupune interventie chirurgicala cat mai rapida.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Ante-picior
0
24-07-2013, ora 16:46
cata_pribo
Nu este medic/terapeut
cata_pribo
aceasta a fost decizia domnului doctor care m-a vazut, proteza si in fiecare sapt timp de 3 sapt sa merg la un control pentru a urmarii evolutia, daca nu se va deplasa la loc a spus ca va fi nevoie de operatie si am fost putin speriat de idee...
0
24-07-2013, ora 17:49
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua!
Ati citit răspunsul din postarea mea?
La ce proteza faceţi referire?
Situatia trebuie analizata atent clinic, radiologic si eventual Computer-Tomografic, pentru a putea exclude un diagnostic de o gravitate extrema, si anume fractura-luxatie Lisfranc, care presupune interventie chirurgicala cat mai rapida.
Cu stima,