Frisoane dupa operatie de prostata turp

11-04-2019
viopop56
Nu este medic/terapeut
viopop56
buna ziua.am fost operat pe 28 martie 2019 de adenom de prostata prin metoda turp acum la 2 spt de tratament cu antibiotic am frisoane si o stare de epuizare.sa mai iau antibiotic in continuare?
3 comentarii
0
14-04-2019, ora 09:37
Dr. Adrian Platon
Chirurgie generala, Bucuresti
Dr. Adrian Platon
Bună ziua.
Dacă aveți frisoane, și mai ales dacă se însoțesc de alte manifestări urinare, mergeți la control la medicul urolog. Nu luați antibiotic fără indicație.
0
14-04-2019, ora 15:23
viopop56
Nu este medic/terapeut
viopop56
multumesc...adaug ca frisonul nu este insotit de temperatura
0
14-04-2019, ora 16:23
viopop56
Nu este medic/terapeut
viopop56
ce ma intriga cel mai mult este faptul ca dimineata eram bine si acum am iar acea stare de rau o framantare in corp senzatie de frig desi am 26 grade in casa...asa o reactiona organismul dupa o operatie? dumnezeu stie...
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar frisoanele?
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.