helicobacter moare la doza unica de tinidazol?

07-09-2010
giotto
Nu este medic/terapeut
giotto
Buna ziua, in urma cu o luna, 5 saptamani am luat tinidazol doza unica 2 grame a, 4 pastile a 500mg pastila, pt o afectiune(tricomonas), bun, ce as dorii sa va intreb, in cazul in care as fi avut helicobacter la aceasta doza ar fi putut fi distrus?va multumesc si astept un raspuns, acum am niste dureri usoare de stomac si ma gandesc si la posibilitatea asta.
3 comentarii
0
07-09-2010, ora 15:52
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Giotto,

NU, nu cred, cu toate că există probabilitatea minimă, ca cele 2000 mg de tinidazolum să fii avut o activitate antiseptică destul de puternică, la nivel gastro-duodenal, şi nu numai, încât să eradicheze presupusa infecţie cu helicobacter p.
Ţinând cont de faptul că aţi făcut precizarea că, citez: " în cazul în care aş fi avut helicobacter ", mi-e foarte clar că nu ştiţi dacă helicobacterul a existat sau dacă mai există în zona gastro-duodenală (în stomacul sau duodenul dvs.). Consultaţi-vă cu medicul dvs. curant pentru a vi se recomanda nişte analize medicale, prin intermediul cărora veţi putea să aflaţi (test serologic pentru anticorpi, test antigen din materii fecale, test cu uree, endoscopie digestivă superioară etc.). Dacă se va constata prezenţa patologică a helicobacterului, vi se va prescrie tratamentul adecvat.



Toate cele bune şi însănătoşire grabnică.
Dumnezeu să vă binecuvânteze!
În speranţa că v-am putut fi de folos, cu plăcere şi deferenţă,
Mister Nick ;)

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
| NIHIL SINE DEO - Nimic fără DUMNEZEU! |
→ Căutaţi-L pretutindeni pe Cel ce este pretutindeni, pe Dumnezeu. ÎL puteţi găsi în orice inimă, în orice suflet, în...dvs. Întrebaţi-vă inima ce este şi cine este Dumnezeu. Veţi percepe răspunsul atunci când veţi iubi cu adevărat, pentru că Dumnezeu este iubire, iar iubirea este EL.
"Fiecare dintre noi este pictorul propriei sale vieţi: sufletul este pânza, virtuţile sunt culorile, iar Hristos, Fiul lui Dumnezeu, este modelul pe care trebuie să-L pictăm" (Sfântul Grigorie de Nyssa). ←
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

P.S. - Durerile uşoare de stomac pot fi induse şi de tinidazol, mai ales dacă stomacul dvs. este sensibil.
0
07-09-2010, ora 18:08
giotto
Nu este medic/terapeut
giotto
Multumesc pt raspuns, acum nu stiu sigur ca am helicobacter, dar mi-a venit asa in minte ideia asta ca de vreo 4 zile asa tot ma supara stomacul, poate sa fie si de la cura de argila dar m-am gandit sa nu fie si helicobacter, cu toate ca aceasta bacterie ar da altfel de simptome, iar am uitat sa va mai spun, inainte de acesta doza unica de tinidazol, inainte cu o luna cam asa, am luat metronidazol vreo 5 zile, de aici ma gandesc ca din atatea medicamente acesta bacterie o fi murit sau a mai stopat-o(in cazul in care am sau am avut), dupa aceste tratamente stomacul nu a avut nici o problema, cu toate ca mai luam pansamente asa preventiv, apoi a urmat cura cu argila si acum dupa ce iau un banal medicament am dureri de stomac, acum imi trece fel de fel de idei, referitor la acesta durere, usoara pot sa spun dar destul ca sa creeze un disconfort, mai beau iaurturi, ceaiuri sunatoare ca sa revina la normal, cu speranta asta, si sa pot lua orice medicament fara sa urmeze durere de stomac.
0
16-09-2010, ora 17:25
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Stimate d-nule Giotto,

Prezenţa bacteriei helicobacter în stomac - o prezenţă într-o concentraţie mai mare de 0.9 U/mL - poate produce o simptomatologie care să includă şi durerea destul de persistentă, însă, în condiţiile în care dvs. nu aţi făcut niciun test, care să incrimineze helicobacterul ca fiind răspunzător de problemele expuse de către dvs. în acest topic, şi nu neapărat, dvs. nu trebuie să vă gândiţi dincolo de sfera pozitivismului, pentru că, în mod inevitabil, vă veţi face rău cel puţin la nivel psihologic (încercaţi să renunţaţi la "fel de fel de idei", mai ales dacă diversitatea de idei este negativă).
Consumul de medicamente, în special de agenţi sintetici care au proprietăţi antibiotice şi/sau antifungice, uneori chiar şi antivirale, din păcate, cu atât mai mult dacă se realizează în mod relativ mare (abuziv), poate produce cu uşurinţă afectarea mucoasei stomacale - afectarea putând să se exprime clinic prin usturime / arsură, durere, balonare, indigestie etc.
Un banal tratament cu metronidazol poate să vă sensibilizeze stomacul!!!
Mama, de pildă, a luat metronidazol timp de 7 zile, acest medicament fiindu-i prescris de către medicul curant. După 3 zile de la începerea tratamentului, s-a văzut în imposibilitatea de a mai continua administrarea. Făcând abstracţie de faptul că avea un gust groaznic în gură, celelalte simptome, care se manifestau la nivelul stomacului - dureri intense şi arsuri, în principal - s-au menţinut până la 2 săptămâni de la încetarea administrării (metronidazolul i-a produs hiperaciditate, iar hiperaciditatea i-a erodat puţin mucoasa gastrică). Nu ştiu dacă dvs. vă aflaţi în postură în care s-a aflat mama, dar nici nu sunteţi dvs., în cel mai bun caz.
Dvs. trebuie să consultaţi un medic gastroenterolog, după cum v-am mai spus. Medicul respectiv, în urma examinării şi a interpretării unor teste serologice, sau nu neapărat, vă va pune un diagnostic. Diagnosticul respectiv va elucida misterul prezenţei sau lipsei helicobacterului. Dacă helicobacterul va fi prezent într-o concentraţie demnă de a produce vreo condiţie medicală gastrologică (gastrită, în principal), medicul vă va prescrie un tratament menit să conducă la vindecarea pe care oricine şi-o doreşte sau şi-ar dori-o, incluzându-vă şi pe dvs. Dacă helicobacterul nu va fi prezent în concentraţia specifică - o concentraţie care să aibă abilitatea cel puţin minimă de a vă deregla funcţionalitatea stomacului, printre altele - atunci, medicul, vă va pune un diagnostic în concordanţă cu ce dereglări va depista (dacă va depista). Dacă nu doriţi să mai luaţi medicaţie alopată, din varii motive, consultaţi un medic cu competenţă în fitoterapie, homeopatie, gemoterapie sau chiar acupunctură (remediile naturiste au abilităţi maxime de a restabili echilibrul intern al stomacului, dar, pe de altă parte, pot să şi redea sensibilitatea optimă a stomacului - sensibilitatea tipică - reducând din hipersensibilitatea produsă de acţiunea negativă a medicamentelor luate, de activitatea helicobacterului (dacă el există!), de alimentaţia mai mult sau mai puţin eronată, de stres etc., până la nivelul de bază avut înainte de dereglare).


.
Ca şi fapt divers, un remediu naturist foarte bun pentru stomac - care funcţionează pe principiul acupuncturii lichide - "Meridianul stomac" (aşa se numeşte) - posedă capacitatea de a trata iritaţia gastrică de după administrarea unor medicamente.
Meridianul stomac conţine plante precum: angelică, cimbru de grădină, fenicul, păpădie, peliniţă, roiniţă, salcâm etc., toate plantele având o acţiune total sinergică - o acţiune care conlucrează pozitiv în vederea echilibrării stomacului.
Remediul - administrat într-o cantitate de 2, 5 ml, în sistem metric, adică o jumătate de linguriţă, în sistem uzual, înainte de principalele mese (cu minim 30 de minute), de minim 3 ori / zi (maxim 4 ori / zi), într-un pahar cu apă (de minim 50 ml), vă poate ajuta enorm de mult, dar vă rog să consultaţi medicul pentru a primi aviz de administrare şi pentru a fi investigat, în vederea excluderii existenţei vreunei afecţiuni grave.
.


Sper că aţi înţeles ce v-am scris. Dacă aveţi chiar şi cea mai mică nelămurire, indiferent de tipul ei, vă rog să mă atenţionaţi.
Toate cele bune şi însănătoşire grabnică.
Cu respect,
Nick
P.S. - Când aveţi dureri de stomac, cel puţin pentru a le reduce semnificativ, beţi puţin ceai de gălbenele. Acest ceai, prin conţinutul de compuşi biologic activi, calmează stomacul prin acţiunea emolientă, printre altele.
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Proctoline
HEMOROIZI? FISURI ANALE? Tratament fără operație și fără internare!
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.