helicobacter pylori provoaca urticarie?

62 comentarii 1 2 3
0
06-04-2013, ora 14:10
just4m3
Nu este medic/terapeut
just4m3
ceau iulian.iulian imi poti spune ce tratament ai luat?
0
31-08-2015, ora 22:30
yby
Nu este medic/terapeut
yby
Revin cu niste informatii noi. Incepind cam din iulie anul trecut mi-a aparut din nou urticaria si cu toate ca am urmat tratamentul obisnuit, un an intreg nu m-a slabit deloc, asa cum se mai intimpla...Ca noutate in regimul meu zilnic erau niste medicamente(pentru tensiune, pentru colesterol) Cel de tensiune scria ca poate provoca urticarie. Am tinut postul de Sf. Maria iar la sfrsitul postului am intrerupt si cu medicamentele.Rezultatul-nu mi-a mai aparut urticaria.Acum citeva zile am fost nevoit sa iau paracetamol si, ce credeti?...urticarie. Poate a fost o coincidenta dar cert e ca un an intreg am incercat sa intrerup antihistaminicele si nu s-a putut decit cind am intrerupt medicatia.In continuare incerc sa ma lamuresc daca fac alergie la anumite medicamente. Daca e cineva interesat, tin legatura de 10 ani cu dr. Monica Schifirnet inca de la Malaxa, acum la o clinica pe linga sp. Colentina.
Adaugă un comentariu / răspuns
62 comentarii 1 2 3

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Helicobacter pylori are o atracție pentru clor
  • O nouă cercetare poate duce la dezvoltarea de terapii împotriva Helicobacter pylori
  • O moleculă bacteriană poate fi cheia pentru combaterea cancerului de stomac
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.