Hematon

04-05-2019
Emimma
Nu este medic/terapeut
Emimma
Mi am facut injectie si m-am ales cu un hematon..
Ma dau cu crema de varici.. si nu dispare hematonul.. in plus ma si doare ?
Ce sa fac ? Sa scap ?
3 comentarii
0
05-05-2019, ora 22:29
Dr. Dumitru Florin
Dermatovenerologie, Bucuresti
Dr. Dumitru Florin
Incercati cu o crema cu heparina sau unguent cu arnica. Daca hematomul nu dispare ar fi bine sa mergeti la un consult medical.
0
13-05-2019, ora 09:57
Emimma
Nu este medic/terapeut
Emimma
Am deja doua saptamanii si nu imi trece hematonul... ma dau si cu crema cu heparina si pe timpul zilei mai pun varza sau cartof... Se poate sa nu fac ceva bine ?
0
13-05-2019, ora 12:24
Dr. Dumitru Florin
Dermatovenerologie, Bucuresti
Dr. Dumitru Florin
Daca nu a trecut recomandarea mea ar fi sa mergeti la un consult medical.
Adaugă un comentariu / răspuns

Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.