Iau anticonceptionale de 3 luni si intr-o luna am luat antibotice

07-10-2011
Lory18
Nu este medic/terapeut
Lory18
buna seara.am si eu o mica problema...iau AC karissa de mai bne de 3 luni date de catre medicul ginecolog...acum luna asta am avut probleme de sanatate..am luat augumentin apoi dupa 2 saptamani am luat eficef, debridat si alte pastile care nu erau antibiotice in urma unei analize la sange, , , in analiza la sange mi-au iesit lymph scazute dar nu mult...au valoarea 2, 4 iar minimul e 2.5..in restu totul bne..valori minime la unele dar suficiente doar calciu am mai mult decat trebuie.am inceput sa am stari de voma..dar ma gandesc k este de la stomac dupa atatea pastile luate.ieri mi-a venit menstruatia si am inceput sa am din nou dureri abdominale, stomacale si in zona ficatului...menstruatia curege mai putin ca de obicei.si e mai inchisa..mentionez, compozitia la augumentin si eficef nu se gaseste pe prospectul anticonceptionalelor unde este rubrica cu medicamente ce scad efectul lor... sa mai continui sa iau ac? o parere sau un raspuns?va rog.multumesc :)..
6 comentarii
0
07-10-2011, ora 23:16
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
1. Anticonceptionalele nu interactioneaza cu medicamentele mentionate.
2. Nu este de loc evident ca Augmentin va este indicat. M-ar mira să vi le fi prescris medicul dv, în baza numărului de limfocite. Dacă este aşa, vă sugerez să vă schimbaţi medicul.
0
07-10-2011, ora 23:26
Lory18
Nu este medic/terapeut
Lory18
augumentinu l-am luat de urgenta cand eram plecata la tzara...am avut umflate amigdalitele si nu puteam sa respir ma sufocam..mi-a fost bine 2 saptamani..dupa care m-a intor boala:(..si acu am facut analize cap coada..acum sunt mai bne dar in continuare am stari de voma, dureri de stomac si ameteli...
0
07-10-2011, ora 23:29
Lory18
Nu este medic/terapeut
Lory18
si ma gandesc sa nu fie de la anticonceptionale...mentionez ca am facut odata cu analizele si un consult ginecologic si m-a vazut si un chirurg deoarece aveam dureri abdominale la palpare...
0
08-10-2011, ora 10:33
Lory18
Nu este medic/terapeut
Lory18
si totusi...de ce am asa putina menstruatie?
0
08-10-2011, ora 16:29
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Anticonceptionalele monofazice, asa cum este Karissa, scad "menstruatia" din punct de vedere al fluxului de sange si, uneori, chiar si al numarului de zile de flux.
0
08-10-2011, ora 18:01
Lory18
Nu este medic/terapeut
Lory18
deci nu ar trebui sa imi fac probleme...multumesc pentru raspunsuri...un wekend placut.!
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.