Iau egolanza si nu-mi pot amintii ce invat.

24-02-2016
Levi89
Nu este medic/terapeut
Levi89
Buna ziua! Am inceput tratamentul cu egolanza de 10 mg in septembrie anul acesta si mi-am dat seama inca din primele doua sau trei saptamani ca nu-mi pot amintii ce invat. Invat de exmplu o pagina intr-o zi iar a doua zi nu-mi mai amintesc nimic si imi este greu si sa invat deoarece stau chiar si 2 ore la o singura pagina, pe cand alti colegi de-ai mei invata o pagina si intr-o jumatate de ora. Nu stiu ce sa fac in aceasta situatie, sunt clasa a 11-a se apropie simularea plus ca la anul dau bac-ul si nu ma descurc deloc.
Credeti ca toata aceasta problema este din cauza medicamentului daca da, ar trebui sa-l schimb sau sa miscorez doza?
Va multumesc mult.
10 comentarii
0
25-02-2016, ora 13:16
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Este de la problema pt care iei tu Egolanza. Sa iti cumperi lecitina pt memorie.
0
25-02-2016, ora 13:20
pulberedestele
Nu este medic/terapeut
pulberedestele
Bună ziua,

pentru ce luaţi Egolanza? Luaţi doar Egolanza sau este vorba despre un tratament mai complex, care include, de exemplu, medicamente benzodiazepinice contra anxietăţii, cum ar fi alprazolam, bromazepam, lorazepam sau diazepam?! Care este starea psihică actuală, în remisie? Cred că lucrurile sunt puţin mai complicate, dar nu e un motiv de îngrijorare, există oameni care în ciuda bolii şi a tratamentului au devenit chiar doctori în ştiinţe. Evident, un episod al bolii poate fi cauza, nu neapărat tratamentul, dar vă rog să-mi scrieţi şi să-mi spuneţi.
0
25-02-2016, ora 13:21
pulberedestele
Nu este medic/terapeut
pulberedestele
Evident, sunt pe aceeaşi lungime de undă cu Clara, ca întotdeauna de altfel! În timp ce eu scriam, Clara a postat şi da, poate fi aşa cum credem amândoi, din cauza bolii.
0
25-02-2016, ora 15:36
david90
Nu este medic/terapeut
david90
E de la tratament toata ziua...
0
25-02-2016, ora 15:44
pulberedestele
Nu este medic/terapeut
pulberedestele
Ce ne-am face face fără specialiştii noştri consacraţi în psihofarmacologie, care fac studii şi apoi pun o concluzie pertinentă, ştiinţifică, în urma unor studii în timp: e de la tratament toată ziua... Nu luaţi în seamă, sunt obişnuit cu acest gen de abordări, atât de incisive şi fără suport. Luaţi cum zice şi Clara, lecitină, discutaţi şi cu medicul psihiatru şi să ne mai scrieţi şi nouă.
0
25-02-2016, ora 17:25
david90
Nu este medic/terapeut
david90
Omule, daca Levi a sesizat clar ca la 2-3 saptamani dupa inceperea tratamentului au inceput si tulburarile de memorie, ce studii stiintifice mai doresti?! E la mintea cocosului.Dar poti citi si prospectul olanzapinei, fiindca sunt convins ca e trecut si acest simptom la posibile efecte adverse.Lecitina e frectie la picior de lemn.

p.s. Deci da, scrie clar in prospect ca la 1 din 100 persoane apare 'Pierdere a memoriei sau uitare'...
0
25-02-2016, ora 17:56
Levi89
Nu este medic/terapeut
Levi89
Multumesc pentru raspunsuri!
Alaturi de Egolanza mai iau si Convulex (1 dimineata si 1 seara).
Diagnosticul pus a fost de tulburare deliranta, iar de cand iau tratamentul boala nu s-a mai manifestat aproape deloc, parca nici nu o mai am.Mai sufar si de tulburare obsesiv-compulsiva pentru care nu iau tratament.
0
25-02-2016, ora 18:57
david90
Nu este medic/terapeut
david90
Antipsihoticele au un efect sedativ puternic, de asta nu se mai manifesta 'boala' ta, fiindca creierul iti este amortit, iar de asta experimentezi si tulburarile de memorie.Psihoterapie faci?

p.s. Marele matematician John Nash, ce suferea de schizofrenie, refuza sa-si ia tratamentul tocmai din motivul ca ii 'ucidea' gandirea creativa.Constiinta are nevoie de un creier ce functioneaza la parametri optimi, pt a forma ganduri creative si pt a memora idei, pt a se manifesta corect, cu alte cuvinte.
0
25-02-2016, ora 19:21
david90
Nu este medic/terapeut
david90
Ca acele ganduri creative se pot transforma si in ganduri delirante, asta tine foarte mult si de noi, de cat de bine stim sa controlam gandurile cu ajutorul constiintei.Poti incerca meditatia, fiindca ajuta foarte mult in privinta asta.
In cazul celor care sufera de schizofrenie, ce se manifesta prin diferite tipuri de halucinatii, problema e ceva mai complexa...
0
05-03-2016, ora 17:50
clepsidra2
Nu este medic/terapeut
clepsidra2
trebuie sa iei lecitina, si eu am aceasta problema, si am acelasi diagnostic daca vrei mai vorbim pe mess, id-ul meu este clepsidra2, te astept sa mai vorbim.iti doresc numai bine.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.